2014. november 5., szerda

Bonjour

Reggel arra ébredtem, hogy annalight írt 5 új izgi bejegyzést, és ettől úgy tűnt, hogy jól indul a nap, de aztán 5 perc múlva a konyhában összetörtem a világ legjobb Bodum teáskannáját, ami vékony üvegből készült, és emiatt fél óráig tartott, míg az összes szilánkot összeporszívóztam a bútorok alól-mögül, nehogy a kiskutyik belelépjenek, és így el is múlt a jó-nap-feeling egyből. Főleg, mikor meggugliztam, hogy 16 ezer forint lenne pótolnom a kannát (amit anno ajándékba kaptam), de jó lesz helyette az ikeás verzió is, úgyis vennem kellene néhány dolgot ott.

ő volt az
Tízóraira pedig a szendvicsem mellé ettem egy málnás Cserpes joghurtot, hát az a világ legfinomabb cucca, kár, hogy nem nagyon eszem tejtermékeket.

A lábujjam (a gyűrűs) szép sötétkék lett, cipőben oké, de mezítláb járkálva nagyon fáj. Remélem nem fog leesni.

3 megjegyzés: