2014. november 19., szerda

Eszünk?

Persze ilyenkor, ha semmi időm nincs háziasszonykodni, akkor leginkább a konyhatündérkedésről álmodozom egyfolytában. És ahelyett, hogy a 8 óra alatti (I love szerda) egyetlen lyukasórámban dolgozatokat javítanék,hogy ne otthon kelljen, inkább a pinterestet bújom receptekért. 

Sajtos-fokhagymás kenyér az esti pohár vörösbor mellé

Ezt egyszer már megcsináltam, és osztatlan sikert aratott. Be kell vagdosni egy kisebb cipót (én baguettet használtam) jó mélyen, de úgy, hogy azért ne essen szét, jó sok (jó minőségű) vajat, sót, sajtdarabokat, fokhagymát, újhagymát, friss zöldfűszereket tömködni a résekbe, majd betolni a sütőbe és sütni fél óráig kábé. Zseniális téli vacsi. 


Citromos süti

Lopnom kell egy kis időt valamelyik nap, hogy megsüthessem. Itt a recept, őt már sokszor megsütöttem, hibátlan. (Szóljatok, ha van rá igény, és felrakom magyarul.)

9 megjegyzés:

  1. Ilonka, ez a süti istenien néz ki! Szeretném megsutni, viszont tényleg csak 230 gramm krémsajt kell hozzá? Én, ha sajttortat sütök, 600 grammot is felhasznalok.....puszi: Györgyi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mert ez a süti mindössze 3 cm magas kábé:). Én mindig túlsütöm, pedig nem kell, akkor lesz ilyen finom lágy a belseje.

      Törlés
  2. mi is csináltunk "töltött" kenyeret, de a miénk nem lett az igazi, de egyértelmű, h attól, h nem vagdostuk be eléggé, nem tettünk bele annyi nedvedző dolgot :D a sütő nagyon kiszárította, de az illata legalább isteni volt :) na, majd egyszer újrapróbáljuk.

    kell a süti recept magyarul!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon be kell vagdalni, és nagyon sok cucc kell, úgy az igazi. Rendicsek, felrakom majd ide neked!

      Törlés
  3. Most erről a kenyérről fogok álmodozni hétvégéig,amikor lesz egy szusszanásnyi időm,hogy megcsináljam.:-)

    VálaszTörlés
  4. Omg az a kenyer, kar, h glutenmentes kenyerek nagyresze kaki...erre nem alkalmas, idom meg nincs hazilag sutni :( na majd egyszer

    VálaszTörlés
  5. én ezt a kenyeret mostazonnal szeretném megenni

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon jól néz ki mindegyik, a süti receptjét én is szeretném :)
      köszönöm!

      Törlés