2015. április 12., vasárnap

Okay, weekend, guess I missed you somehow

Nagyon jól haladtam a hétvégén, látom a fényt az alagút végén. Elküldtem a témavezetőmnekazt, amivel kész vagyok, hogy légyszi, nézze meg. Kíváncsi vagyok, mit mond. Mondjuk sokkal szívesebben csináltam volna kvázi bármit ebben a csudálatos időben, de hát ez van. 




Na de a lényeg, hogy beszéltünk, és hát igen, túlreagálta, és csodálkozott, hogy de én azt nem úgy értettem. Ez mondjuk tényleg elképesztő. A lényeg, hogy nem szakítottunk (még), beszélünk a héten, de huszadikáig nem lesz semmi feszkó. Aztán majd meglátjuk. 

És most alszom.

9 megjegyzés:

  1. Nem 1 unalmas kapcsolat, az tuti :)
    Ügyes vsgy, h nagyot haladtál :)

    VálaszTörlés
  2. Én ezt nem értem. Ő duzzogiból felpakolta tőled _minden_ cuccát, majd meglepődött, hogy azt gondoltad, hogy kvázi elköltözött tőled és akkor ennek itt vége? Biztosan én is fordítva vagyok bekötve, de mit lehet abból levonni következtetésként, hogyha eddig vkinek ott volt a fél élete nálad, majd hirtelen elviszi? Pasik....

    Drukkolok a szakdogádhoz, hogy időben elkészülj vele, meg ahhoz is, hogy ez az "ügy" a pasiddal elrendeződjön. (Bár ez itt nyilván egy blog, de nem sok jót sejtet, hogy egyáltalán "nem akadtál ki" vagy "törtél össze" azon, hogy elment...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem azt értette félre, hanem azt, ahogy, meg amiért elküldtem. Mindegy, a lényegen nem változtat, hogy nem értjük egymást.

      Azért szarul voltam, hidd el, nem véletlenül nem tudtam aludni,, de közben tudatosan muszáj tartanom magam, mert írnom kell ezt a szart. :) Jól van, lépjünk túl. :)

      Törlés
    2. Gyönyörű,ahogy a kezdetben szeretett szakdoga-témából "ez a szar" lesz a leadási határidő közeledtével.:-) Én az enyémet annyira utáltam a végére,hogy fizikai fájdalmat okozott záróvizsgára újraolvasni. Mondjuk,az enyém tényleg szar is lett. Neked nagyon szorítok, a portfóliót is milyen ügyesen megcsináltad,jó lesz ez is.:-)

      Törlés
    3. ezen mi is röhögtünk anno, hogy milyen nagy gonddal válogattuk a szakdogatémát, kerestük A Tökéletes Témavezetőt (ami ugye eleve nem létezik), aztán meg már szavakat sem találtunk rá a vége felé, sőt, amikor valakivel szóba kerül a szakdogám témája (ami amúgy cuki meg minden), megkérdezi, hogy megnézhetné-e, gyorsan hadarom, hogy never ever nooooowaaaaaay :D

      De mindjártvége, mindjártvége, MIlonka :)

      Törlés
  3. Nem mondom, hogy férfi szakértő vagyok, de annyit tudok, hogy a pasiknak pontosan kell fogalmazni, mert nem értik meg máshogy, nem gondolkoznak metaforákban, nem értik a facebookra kitett idézetet, amit nekik szántunk. Ha az van, hogy menjél el innen, akkor ő ezt tuti úgy érti, hogy többé ott nem szívesen látott vendég. Máskor szerintem azt mond, hogy fontos dolgod van, de ha ott van veled nem tudsz koncentrálni, de ez nem szakítás csak kérsz időt, hogy befejezd a dolgod, utána minden mehet tovább. :)

    Nálunk is ez van. Ha 20-szor elmondom, hogy mennyi szemét gyűlt már össze, akkor nem történik semmi, nem érti úgy, hogy célozgatok valamire, de ha azt mondom, légyszi vidd le a szemetet, akkor leviszi. :D

    Pontos megfogalmazás kell! A férfiak szerencsére ilyen szempontból egyszerűek, így lehet kezelni őket, másrészről néha jó lenne, ha belelátnának a női lélek mélységeibe, de nem fognak. :)

    VálaszTörlés
  4. Én akkor sem értem a pasasokat, akárhogy próbáljátok menteni az irhájukat. :/

    A szakdoga pedig sikerüljön úgy, mint az a "szar" portfólió! ;) valamint "te akartál ilyen biciklit, most már pedálozz!" :)

    VálaszTörlés