2015. április 1., szerda

Pics, or it didn't happen

Íme a heti fotóadag, némi Dunakanyar-, és macskakontenttel. Nagyon szeretek fényképezni, de egyszerűen nem bírom megszokni, hogy cipeljem magammal a gépemet, pedig nem egy túl nagy darab. Vajon minden fotográfusnak gerincferdülése van? 

Tegnap délután két óriási eső között mentünk el sétálni a blökivel. Az időjárás miatt teljesen üres volt a város, alig találkoztunk valakivel. A levegő nagyon friss és tiszta, a fények pedig gyönyörűek, de egyben nagyon furcsák voltak, így kattintottam néhányat a telefonommal. A kutyát viszont nem engedtem el egyáltalán, mert ebzárlat van a környéken az elszaporodott rókák miatt. Nem mintha két méternél távolabb szokott volna menni tőlem, de azért nem örült, nem értette, miért van büntetésben. 

Szerintem komolyan elhitte, hogy ez az ő tízóraija lesz



Tavasz az egyik legkedvencebb macskaköves utcámban. A háttérben pedig a börtön - biztos van, akinek furcsa, de nekünk a világ legtermészetesebb dolga, hogy itt van, a Duna-part legjobb telkén.

Szerintem összeillünk.

Nagyon tetszik ez a ház, mindenféle mesebeli történetet képzelek ide. És a Dunára néz. 

A nyaklánc SK. 


2 megjegyzés:

  1. de szép képek :) már rég voltam arra - itt az ideje megint menni!

    VálaszTörlés
  2. Szeretem a képeid :) És jövök is ide minden nap töltődni!

    VálaszTörlés