2015. május 20., szerda

The perfect couple

A mai nap eléggé kimerített lelkileg, így kellett kompenzálni kicsit. Én mindig szoktam, ha nem jó nekem valami miatt. Van egy ismerősöm, aki Mr. Sauskának volt a titkárnője, jobb keze, ilyesmije, és elvitték őket egyszer valami gasztro estre, ami a különböző ízek kombinációjáról szólt. És ott mesélték nekik, hogy úgy tartják, hogy a legtökéletesebb ízkombináció a világon a pármai sonka sárgadinnyével. Nos, ezt én is így gondolom, és ha eljön a sárgadinnye szezon, igyekszem minél többször találkozni ezzel a tökéletes párossal. 

Valamelyik nap a piacon voltam uborkát és epret venni, és láttam, hogy van sárgadinnye, nem az a béna zöld, hanem a tényleg sárga. Megfogdostam, megszagoltam, nagyon finom illata volt, ami alapján én dinnyét szoktam választani. Kicsit kételkedtem benne, hogy jó ötlet-e májusban bizalmat szavazni neki, de az eladónő, akit nagyon bírok, azt mondta, finom, hát vettem egyet. Ma estig ott pihent a hűtőmben, de eljött az ideje, hogy meglékeljem. Mézédes. Úgyhogy én ezennel a sárgadinnye-pármai (bár ez itt serranói a lidl-ből) sonka szezont megnyitom. 

6 megjegyzés:

  1. Egészségedre!
    ((( Az apró Pegazust formáló buborékokat láttad a borod tetején? )))

    VálaszTörlés
  2. Kutyus, oldalt, de édes ezen a képen (is).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a 'most mit ülünk itt, menjünk már tovább sétálni' feje. :)

      Törlés