2015. augusztus 16., vasárnap

Pfff

Azt is szeretem az utazásokban, hogy mindenféle inspirációkat szoktam összegyűjteni amikor látom, hogyan élnek az adott országban, és aztán az élményeket hasznosítani is szoktam itthon: kaják, hangulatok, ruhák, divat, piperék, életmód, nem tudom. Szoktam is hozni ezt-azt, általában már az út elején van is ötletem, hogy mire vágyom, valami szép ruhadarab, ennivalók, szupi kenceficék, apróságok, amik utána az útra emlékeztetnek. De legfőképpen nagyon-nagyon szerettem volna eljutni egy Sephorába, ami kvázi a francia Douglas, nagyon jó márkákat árulnak, köztük sok olyat, ami itthon nem kapható (például az örök kedvenc hajápolási márkámat, a Bumble&Bumble-t, ami itthon nincs), és a saját márkás termékeik is szuperek, de nem sikerült eljutnom oda sem. Egyszerűen nem jártunk olyan helyeken. Végül némi sajtot meg sütit hoztam a családnak, magamnak meg csak egy Reblochon sajtot, hogy csinálhassak tartiflettet, a kedvenc francia rakott krumplimat, egy francia Elle-t meg egy Marie Claire-t. Viszont így maradt egy csomó pénzem, amit elkölthetek itthon, mert amúgy nem mintha Magyarországon nem kaphatnék meg mindent, ami szem-szájnak ingere. Sőt.

3 megjegyzés:

  1. a douglas pofátlanul drága, a stiftemet nem kevesebb, mint 2 ezer forinttal árulják drágábban, mint külföldön, vagy a reptereken.
    ha lesz alkalmad, keresd a rituals termékeit, én abba vagyok teljesen beleesve!
    meg kajaügyileg az europeumi óriás müllert ajánlom az alagsorban (aztán lehet, hogy máshol is ekkora a müller), ott el lehet veszni egy órára, elég jó minőségű cuccok vannak, onnan szerzem be a kedvenc kekszem, ezt: http://www.londonchoco.com/debeukelaer-cookies-bakery-crispy-cookie-42-g

    VálaszTörlés
  2. Szia Ilonka, régóta olvaslak lelkesen.
    Ha gondolod......megyek Sephorába szeptember 1-3 között, Nápolyban, szivesen hozok neked cuccokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha ezt komolyan mondod, élnék a lehetőséggel, és nagyon hálás lennék!:)) Megtennéd, hogy írsz nekem ide egy emilt? angolreggelivacon@gmail.com Nagyon köszi! <3

      Törlés