2015. október 10., szombat

Winter is coming

És hát igen, itt az ősz. Valamelyik éjjel nem bírtam felmelegedni a vastag, meleg pizsamámban, pamut zokniban sem a takaró alatt, úgyhogy előszedtem a szupermeleg ikeás takarót, amit tavaly, a születésnapomra kaptam az akkori pasimtól. Ez egy aránylag új termékük, kifejezetten fázósak részére szánják, és nekem gyanús is volt, ugyanis nem tűnik vastagnak, sőt, ha a fény felé tartod, akkor simán átjut rajta a fény. És mégis, simán lehet meztelenül aludni alatta (jó, így egyedül nem szoktam), pedig én éjszakára lekapcsolom a fűtést, és olyankor hideg van nálam. Szóval könnyű, dupla és szupermeleg, imádom, mindig ilyen takaróra vágytam. Már csak egy pasi kéne hozzá, akivel összebújhatok alatta, de azért egyedül is nagyon finom alatta aludni. 

Ja, és a fűtést is bekapcsoltam. És ma nem fehér, hanem egy testes, francia vörösbort vettem a lidliben. Tényleg jön a tél. 


2 megjegyzés:

  1. és milyen nagyon szép a csizmád is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Más színű bőr az eleje meg a háta, nem tudom, látszik-e. Már jópár éves, de nagyon szeretem.

      Törlés