2015. november 10., kedd

Nyüssz

Kurvára megfáztam, gyulladt a torkom, lázas vagyok (a kolléganőm cukin, anyukásan
megvizsgált), úgyhogy egész nap az tartja bennem a lelket, hogy vénásan küldöm a paracetamolt, bár pont most olvastam, hogy mától úgy gondolja az orvostudomány, hogy nem kell csillapítani a lázat. Nem baj, nekem barátom a Coldrex, életemben annyiszor kellett már betegen tanítanom, hogy nem is tudom, hogy oldottam volna meg nèlküle.

Mára el is fáradtam, ráadásul most is itt ülök a szállás folyosóján a hideg lépcsőn a sötétben, mert szétváltunk, a kolléganőmnél maradt a kulcs, és ofkorsz én értem sokkal előbb haza. Elegem van a bőröndből èlésből, nagyon fun volt, nagy kaland, de örülök, hogy holnap este hazamegyünk. Majd még mesélek egy csomót.

7 megjegyzés:

  1. Ó, te szegény. :-( Várunk haza.

    VálaszTörlés
  2. Jobbulást! És részvétem a hazaút miatt, betegen különösen rossz reptérre cuccolni, várakozni, utazni.
    Na de mi volt a bringás városnézéssel az amerikaival? :)

    VálaszTörlés
  3. akkor nagyon jót tesz neked most betegen a folyosón ülés:( vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  4. Jobbulást! - a repülőn érdemes gondolni rágóra vagy ilyesmire a leszálláskor, mondjuk amúgy sem árt, de betegen pláne kellemetlen, amikor bedugul a füled (én egy hete repültem betegen).

    VálaszTörlés