2016. február 19., péntek

TGIF

Valahogy visszatért a harmóniám, nem tudom, mi történt, de most megint oké minden. Reggel magamtól, nagyon kipihenten ébredtem, 5:45-kor, 15 perccel az óracsörgés előtt. Csak 5 órám volt, és mind jól sikerült, pedig hát péntek, ugye, de nagyon jókedvű voltam, és az mindig biztos siker. Reggel mostam hajat, sminkeltem, púderrózsaszín pólót vettem fel piros, hosszú kardigánnal (I <3 color blocking), fekete, szűk nadrággal, tornacipővel, ami nálam a játszós kategória, és mégis nagyon megdicsértek, mondjuk én is nagyon jól éreztem magam, szerintem ilyenkor ez látszik meg. Az egyik órán két lány, akik elöl ültek, mikor mindenki nekiállt csinálni a feladatot, csak néztek rám továbbra is nagy szemekkel, és nevettem, hogy mizu, lányok, miért bámultok így? Erre rávágta egyikük, hogy gyönyörködünk:), hát, elolvadtam. 

Suli után elmentünk Phoebe-vel edzeni, ami végre megint szuperjó volt, szaunáztunk és dumáltunk (új kedvencünk az infraszauna), hazavittem őt, aztán vettem kaját, cseresznyelekvárt meg virágot, és hazajöttem. Az unokahúgom becsatlakozott hozzám, megebédeltem majd elpakoltam a cuccokat, mosogattam, majd ketten letörölgettük a port mindenütt, tökéletes rendet raktunk, mostam, kiteregettünk. Közben csináltam playlistet azokból a dalokból, amiket megshazamoztam az utóbbi néhány hónapban, és ordíttattuk őket meg táncoltunk, már hárman, mert abba a kutya is mindig becsatlakozik, hogy mi ez a pörgés, a macska viszont csak megvetően méreget minket a bőröndjéből. Panni annyira cuki, szuper kis társaság, mindenben partner, most is ujjongott, hogy takarítani fogunk. Aztán kicsit kivittük a kutyát, majd csináltam mindenkinek vacsit, és leültünk mesét nézni, szóval tökéletes délután volt. Azt mondjuk nem tudom, mikor lettem rendmániás, de ez úgy tűnik, valahogy eléggé előre került a fontossági listámon, kell, hogy rendben legyenek körülöttem a dolgok ahhoz, hogy én is egyensúlyban legyek. 

Úgy volt, hogy Gabesszel elmegyünk pörögni, de végül úgy döntöttem, hogy most hétvégén egy kicsit inkább lazulok, olvasok, sportolok, esetleg mozihoz van kedvem. 

Ilyesmik. Tudom, rendkívül érdekfeszítő, hát, ez van.

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. de nem hiszed el, így könyörög, hogy "légyszi, Ilonka, mossunk fel!". de ellenálltam, mondjuk csak azért, mert pont tisztaság van. ha kap valami tisztító sprét, bármit letörölget, előtte lepakol, utána vissza. egy főnyeremény. légyszi, ne jelentsetek fel!:)

      Törlés
  2. Léna könyörögni szokott, hogy teregethessen (mondjuk titokban mindig átpakolom utána a szárítót, mert még nem annyira ügyes;))

    VálaszTörlés
  3. Anyukám szerint én gyerekként sem akartam takarítani, és őszintén szólva nekem sem rémlik, hogy vonzott a portörlés. :D

    VálaszTörlés