2016. március 23., szerda

Reggeli

Én bizony szoktam hallgatni a Petőfit mikor reggel készülődöm (a Kossuthról leszoktam, túl sokszor kellett Orbán Viktorral reggeliznem), vagy ha vezetek. Sok jó zenét játszanak, oké, sok rosszat is, mondjuk eléggé Ákos-hangsúlyos a playlistjük, én olyankor azonnal elkapcsolok. De sajnos ők is ráálltak a kereskedelmi rádiók stílusára, hogy reggel többen vannak a stúdióban, és két szám közt idióta témákról vihognak, azt nehezen viselem. Viszont Buda Marci lebetegedett, és jelenleg Harsányi Levente vezeti helyette a műsort. Engem örökre elvesztettek. 

13 megjegyzés:

  1. en annyira szeretem a buda marci hangjat, nagyon kellemes organuma van, es neha meg elviselhetoket is szokott mondani. De annyira utalom a felesleges szajtepest a radiokban, h total atszoktam a deezer/spotify es sajat playlist hallgatasra. Ma mar egyaltalan nem birok radiot hallgatni. Pedig probalkozom en. De be kell latnom, remenytelen.

    VálaszTörlés
  2. szívemből szóltál. én is belefutottam ma, azt hittem, valami rossz vicc, vagy elhangolódott a kocsiban a rádió. ezt a ripacskodást

    VálaszTörlés
  3. Ezert hallgatok evek ota jazzyt, neha meg tanulok is a millasreggelibol.

    VálaszTörlés
  4. én is rengeteg Petőfit hallgatok, már máskor is volt, h nem Buda Marci vezette a Talpra Magyart. olyankor tényleg totál érdektelenségbe fulladt. (viszont egyáltalán nem tűnt fel, h Ákos-hangsúlyos lenne a playlist, én max. néhány naponta hallok számot tőle.)

    VálaszTörlés
  5. Imádom, hogy utálod Ákost.
    Nekem amúgy van olyan hangulatom, hogy a Class FM-es röhögést nyomom be, van, hogy útközben is röhögök bele a többi autós fejébe. Buda Marci nekem unalmas sajnos. A Jazzy amúgy tényleg életmentő néha. :)

    VálaszTörlés
  6. Petőfi a legjobb! :)
    Jó már nem olyan, mint az elején. Még középiskolába jártam (de rég is volt) még mindig emlékszem, hogy sietek érettségire késésben persze, alig értem oda és a Kaukázustól a Tesco szólt, annyira kifejező így évek az eltelt évek után számomra, tipikus.

    Régen amikor elkezdtek nyitni az underground felé, ami már ma a mainstream olyan jó volt, mindig újabb és újabb zenekarokkal bővült a zenei ízlésem. Manapság csak éjszakásban hallgatom folyamatosan, szerencsére a dj-k mixeiben van egy rakat rock, alternatív, dubstep. Mások unják már, hogy ezredjére megy egy szám én meg olyankor érzem, hogy élek. :)

    Buda Marci meg elmehet a búsba, Harsányival, Bocskorral meg a többivel együtt, elbasszák 99%-ban a reggeleim. Mindig van valami rossz, bunkó esetleg idegesítő mozzanat.

    VálaszTörlés