2016. május 12., csütörtök

foood

Szóval nagyon izgi volt a Bocuse d'Or, csak ez is egy olyan műfaj, amit pl. szerintem a tévéből jobban lehet követni. Mert ülsz a nézőtéren, és távolról, miniben látod az eseményeket, oké, vannak kivetítők, de akkor is nagyon messze vagy a tűztől, és hát nem sokmindent látsz. Másrészt szerdán lett volna igazán izgalmas az egész, amikor a magyar szurkolótáborral együtt lehetett volna Széll Tamásnak drukkolni. Azért átjött a hangulat, nagyon lelkes volt a többi ország szurkolócsapata is.




A kiállítás viszont nagyon érdekes volt, annyi finomságot kóstoltunk, óriási élmény volt. Kóstoltam például szuvidált marhát, annál finomabb dolgot szerintem én még életemben nem ettem. És pálinkát, söröket, bort, mindenféle ennivalókat, kávét, lekvárt, édességeket. Meg olyan is volt, hogy leejtettek mögöttem egy üveg szarvasgombás olajat, ami széttört és ráfröccsent a nadrágomra és a cipőmre, hát, nem sok olyan hely van, ahol ilyesmi történik. 

Szerda délután épp a Chez Dodo-ba tartottam, hogy desszertnek macaront vegyek estére, mikor írt Dani, hogy a magyar csapat nyerte meg a versenyt, és mikor lelkesedtem, kérdezte, hogy lecserélem-e őt Széll Tamásra. Mivel tudtam, hogy vacsival vár, írtam, hogy majd pontozom a menüt, és majd meglátom. Hát nem viccelt,  Angus marhából készített steaket, mellé pedig baconbe tekert spárgát és currys, cheddar sajtos édesburgonya pürét, illetve nem egyedül főzött, kicsit kuktáskodtam neki. Nos, nem cserélném le őt Széll Tamásra, meg asszem senkire a világon. 

Főleg, mivel ilyen bort vett a vacsorához: 



Tökéletesen elkényeztet. 

4 megjegyzés:

  1. Indítványozom, hogy legyen blogger tali, ahol ti főztök, persze a hozzávalókat mi vinnénk:D

    VálaszTörlés
  2. Azta, miket főz pasi létére!:)

    VálaszTörlés
  3. Azta, miket főz pasi létére!:)

    VálaszTörlés
  4. Ki-ki érdemei szerint - és te megérdemled az ilyet :)))

    VálaszTörlés