2016. május 12., csütörtök

happy rain

Persze, csak a szám nagy, végül vettem a Women's Secretben olyan melltartót, amit el lehet rejteni a ruha alá úgy, hogy szabadon hagyja a hátad, ilyen. Persze a ruhát továbbra sem tudom hordani, mert a hosszú hétvégére megint jön a hideg, meg az özönvíz, hát olyan jó, pfff.  

A hetem meg az érettségikről (a felügyeletről és a javításról) és a szakmai vizsgákról szól, még holnap is bent leszek késő délutánig, pedig csak 11-ig lenne órám - na jó, nem nyüszögök. Nem tudom, mi lesz a hétvégén, mert amikhez kedvem van, azokhoz mindenhez kellene napsüti meg huszonfokok, kösz a semmit, buzi időjárás. Mindenesetre vettem egy sárga esernyőt, azzal lehet, hogy kicsit több kedvem lesz kimozdulni. 



Vagy nemes egyszerűséggel alszom 3 napot kijavítom az összes érettségit. 

Ja, és megint van színes körömszituáció:



8 megjegyzés:

  1. Jó, azért ez az eső már nagyon kellett a termőföldre. Szóval nézzük a jó oldalát :)
    Nálunk már szomjazzak a vetőmagok az esőt, ki se akartak kelni:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem akartam gonosz lenni, csak a jó oldalát felvillantani. Nekünk ez fontos, hogy legyen termény,,zöldség, gyümölcs....ami finom és persze bevételt termel.
      Azért szép hétvégét!
      Mondjuk ide hozzánk mar délutánra napsütést ígérnek egyébként.

      Törlés
    2. Nem gondoltam, gonosz vagy, csak anyukám szó szerint ezt szokta mondani, ha szidom az időjárást. :)

      Törlés
  2. további lényegi kérdés: a körömlakkok manikűrös műalkotta gél lakkok vagy az opi hadsereg bevetés közben? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OPI hadsereg:), igen.
      A géllakkot még tavaly ősszel elengedtem, mert másfél hétig szép volt, aztán a következő alkalomig rejtegettem a kezem, és ahhoz azért kurvadrága.

      Törlés