2016. július 29., péntek

Nu home

A múltkor voltam az Ikeában a konyha-projekt miatt. Persze amiért mentem, azt nem találtam, kerestem viszont sötétítőt a kertre néző ablakaimra, ahol eddig két pár unalmas ágytakaró töltötte be ezt a funkciót. A kész darabok közül ami nagyon tetszett, az iszonyú drága volt, viszont találtam egy olyan anyagot, ami instant szerelem volt, ezt: 

 

Gyönyörű lett belőle a földig érő sötétítő függöny, teljesen más lett tőle a lakás, nagyon karakteres, kicsit olyan, mintha új lakásom lenne. Majd lehet, hogy megmutatom azt is, de nem ez a lényeg, hanem hogy maradt egy csomó anyag, varrtam belőle futót a konyhaasztalra, és imádom. Ilyen: 


4 megjegyzés:

  1. ez tényleg annyira nagyon milonkás, remek találat, remek ötlet :))

    juteszembe: te tudsz varrni? :O such menőség :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anyukám varrónő, nála még mindig vannak profi (ipari) varrógépek, és hát egy anyagot körbeszegni, ja, tudok:). Régen megtanultam egyszerűbb dolgokat is, mint szoknyát, nadrágot, felsőt, táskát, de már ezer éve nem csináltam ilyesmit.

      Törlés
  2. Szupercsinos a konyhad! <3 Es az a csokor...!

    VálaszTörlés