2016. december 11., vasárnap

Nem volna

A héten egyetlen diákom sem jött el, mindenki lemondta ezért vagy azért. Én egy évig éltem csak magánytanítványokból, de pont ez volt a baj, hogy hiába nagyon jó az órabérem, nyáron és decemberben mindenkinek az utolsó dolog a fontossági listáján az, hogy eljöjjön nyelvórára. Nem mintha bántam volna, mert egy kicsit náthás voltam, meg legalább tudtunk ezt-azt csinálni délutánonként. 

Elmentünk valamelyik nap az Ázsia centerbe. Akkor jártam ott utoljára, mikor megnyitották, akkor még kongott az ürességtől, és úgy hallottam, lehet találni szuper dolgokat jó áron. Hát, nem tudom. Én nem ódzkodom a kínaitól, szuper zoknikat szoktam venni egy kínai áruházban tök jó áron, de én az Ázsia centernél szomorúbb helyet még sosem láttam. Töménytelen gagyi egy helyen, olyan ruhák, hogy már a nyolcvanas években is cikik lettek volna - de komolyan, nem tudom elképzelni, hogy bárki, bárki ezen a világon odamegy, és azt mondja, IGEN, ezt a szép, csillogós, flitteres, full műanyag, elbaszott szabású ruhát akarom felvenni nem tudom hova. És ilyen ruhából csillió. Oké, vannak korrekt cuccok is oké áron, de nem az van, hogy nagyon olcsók, szerintem ennyiért simán másutt is vannak cuccok. Ráadásul mindegyik árusnál ugyanazok a dolgok, többször is volt, hogy de hát már itt jártunk, tökéletes déja vu, pedig csak ugyanazok a pufi dzsekik meg karácsonyi pulcsik ugyanúgy kipakolva. És szegény kínai árusok itt nálunk, távol az otthonuktól próbálják eladni a kis árujukat több-kevesebb sikerrel, nem lennék a helyükben . AMúgy parfümöt akartam venni, de drágább volt, mint ott, ahonnan be szoktam szerezni, úgyhogy ennyit erről. A végén nagyon éhesek voltunk, a hervadt választékból kértem egy kis adag ízetlen zöldséget egy kis adag szörnyen rossz ananászos csirkével meg egy üveg vizet, és mindezért fizettem 2700 forintot - ezzel az erővel az Okay Italiába is mehettünk volna, és ott még orgazmusom is lett volna a kajától. Most egy pár évig megint nem akarok az Ázsia centerbe menni. 

Viszont vettünk egy szép fénysort itthonra, és agyon vicces a használati utasítás, hadd osszam meg veletek is: 


6 megjegyzés:

  1. A notino.hu-t próbáltad már parfüm ügyileg?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. megnéztem most, köszi szépen, tényleg jók az áraik, de amiket szoktam venni kábé egy ezressel olcsóbbak, mint ott, ahol én veszem. plusz a szállítási díj, és akkor ugyanott vagyok, csak ott nem kell várnom. mondjuk van, ami tényleg jóval olcsóbb, mint amennyiért létni szoktam (a Hermes parfmök például). szóval nézegetni fogom!

      Törlés
  2. Az elejénél jártam, amikor gondoltam, hogy ruhaügyileg tényleg baromi béna a kínálat, mi is múlt héten voltunk, de megérte, mert vettem tök jó áron égősort és hogy az legalább jó volt arrafelé. Erre tessék, te is azt vettél :D

    Pár éve szerintem lehetett még jó áron venni ott ruhákat, de most én is úgy vagyok, hogy tavaly is elmentem és teljesen lehangolódtam. Idén a Fijú miatt mentünk, én csak elkísértem, mint egy lelkes kiskutya, dehát... mondjuk úgy, hogy vettem égősort, gyantapatront és ennyi. Régebben még a reformkaják voltak jó áron (például a barnarizs-tészta), de már az sem olcsóbb. Vagy nincs. Barna rizstésztát szerintem már feladom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      Amúgy tényleg, nézegettem én is az élelmiszereket, de amik nekem kellenek (rizstészta, kókusztej) azzok a lidl-ben olcsóbbak.

      Viszont volt akkora mangó, mint a fejem! :D

      Törlés
  3. Ajjaj, az ilyen használati utasítással rendelkező cuccot félnék bedugni bárhová. :D Bár tudom, hogy ettől nem rossz, csak azért na... :)

    Régen én is a parfümök miatt mentem néha, most már tényleg drágák, nem éri meg...

    VálaszTörlés
  4. Van egy nagy taskas bolt ott, en azt nagyon szeretem, mar ketszer is vettem ott olyan hatizsakot, aminek volt laptoptartoja, eleg nagy is volt a rengeteg cuccomnak, nem is volt draga, es tok jol allta a sarat az elozo is, meg allja a mostani is.
    Ja, meg van egy nagy farmeros bolt is, en azt is szeretem, de ennyi kb...
    Mondjuk mostmar ezek a kinai boltok sok esetben ott tartanak, h dragabbak a ruhak, mint azokban a boltokban, amiket en kedvelek /Terranova/Takko/, meg nem is az en stilusom az ottani felhozatal. Neha azert be-benezek egy-egy ruhaboltba is, hatha er valami pozitiv csalodas, de nem igen szokott.

    VálaszTörlés