2017. január 5., csütörtök

Survival kit

Na most kéne felülni egy repülőre és 2 hetet bikiniben eltölteni valami forró, homokos tengerparton, rengeteget úszni, ananászt reggelizni, szörfözni és koktélokat ebédelni. Utána már játszva kibírnám tavaszig. 


Mivel ez sajna nem megy, más trükkökhöz kell folyamodnom: 

  • Rendszeres mozgás, utána szauna.
  • Két hetente pár perc szolárium.
  • Napi sokszori étkezés, nagyon könnyű, finom ennivalók, sok zöldség és citrusok. Főzni, kaját vinni minden nap, délben a suliban ebédelni.
  • Nem költeni étteremre, alkoholra, édességre.
  • Este 10-re már ágyban lenni, minden nap ugyanakkor kelni (6-kor), hogy szépen, lassan indulhasson a reggel.
  • Hétvégén levegőn lenni, kirándulni, lehetőleg mindhárom nap.
  • Szép ruhákba öltözni (értsd, ne játszósban járjak suliba, mert reggelente sokszor csak ahhoz van kedvem), sminkelni.
  • Beszerezni néhány különleges cuccot a leárazásokon (már vettem egy meseszép piros pulcsit a Promodban, és 1490ft-ba fognak kerülni a gyönyörű, színes melltartók a Womens' Secretben)

  • Rengeteg folyadék, tea, víz. 
  • Megéleztetni a korcsolyámat és elmenni korizni.
  • Sokat nevetni, jókedvre deríteni a körülöttem lévő embereket. 
  • Találkozni a barátaimmal és beszélgetni.
  • stb.
Más ötlet? 

12 megjegyzés:

  1. Nekem könyvlistám van + spotify előfizetésre vágyom és időre mindezek beszerzéséhez, majd kiélvezéséhez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is szeretnék sok időt olvasni! a spotify előfizetés pedig MINDEN pénzt megér:)

      Törlés
    2. Most 0,99c -ért adnak három hónapot.
      Csak regelnem kellene. :)

      Törlés
  2. Neked háromnapos a hétvégéd? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A péntek is hétvége már, mondjuk kicsit zavaró, h dolgozni kell:)

      Törlés
    2. Tényleg zavaró! :-D
      Nekem a forró csoki vált még be...oké édesség, de szerintem ilyen mínuszokban indokolt.
      Tovabba talaltam egy nagyon jo kis utat: Maldív-szigeteki hajózás...na az sajnos nem segített.

      Törlés
    3. Elmentél a Maldív-szigetekre hajókázni, és az nem segített? 🤔

      Törlés
    4. sajnos csak képeket nézegettem...és az nagyon nem segített, hogy nem vagyok ott ahol ez a szépséges türkizkék tenger.

      Törlés
  3. Milonka! Ha esetleg szeretnél bekuckózni, akkor... Én a hétvégén megnéztem egy sorozatot és végig te jártál a fejemben. A sorozat címe Flaked. Nem tudom miért, de ahogy néztem, te jutottál eszembe. :) Kukkants rá! :) Szerintem, tetszene... Ha nem, bocsi! :)

    VálaszTörlés
  4. Milonka! Hova tudok neked privát üzenetet küldeni? Kösziiii

    VálaszTörlés