2017. március 25., szombat

Körömlakkok

Mostanában nem sokat színezem a körmeimet, szeretem őket úgy is, à la nature, mostanában amúgy is sokszor ez a tomboy stílus jön be, boyfriend farmer, pulcsi, tornacipő. A legtöbb lakkom nagyon régi, 5-6 éves, bár az OPI-k működnek még, de be vannak kissé sűrűsödve, nem könnyű dolgozni velük, és újra venni az összes színt egy kisebb vagyon lenne. De kaptam néhányat a lányoktól, és én is vettem kettő Pupa lakkot (nagyon elégedett vagyok velük), és ma volt kedvem szépítkezni kicsit: 

4 megjegyzés:

  1. Lehet kapni fodrászkellékes boltban lakkhigítót, kb. 250 Ft., és minden régi lakkot újjá varázsol :)

    VálaszTörlés
  2. En is ugy tudom, nehany csepp lemosoval higitva ismet klasszul kenheto

    VálaszTörlés
  3. Annyira jók ezek a színek együtt!

    VálaszTörlés