2017. március 31., péntek

TGIF

Tegnap délután az utolsó diákom után elvittem a kuttyt a városba, csodálatos idő volt.


Mikor meleg van, lemegyünk a partra és érzem a víz illatát, kicsit mindig olyan érzésem van, mintha tengerparton élnék. Ilyenkor szoktam nagyon rákívánni a tengergyümis spagettire, de szerencsére tudok magamnak csinálni bármikor. Találkoztunk egy csomó ismerőssel, mindenki lent ücsörög a parton és szívja magába a napsugarakat, nagyon hangulatos. A múltkor azt olvastam, hogy a természet az agynak olyan, mint a wellness a testnek - és nekem a vízpart ilyen tényleg, kisimítja a gondolataimat.


Olyan finom illatok vannak most, virágok, sütögetés, víz, már most olyan az egész, mint egy nyaralóhely kisvárosi jelleggel. 


Aztán otthon megetettem a kutyát, majd futócuccot húztam és elmentem futni a partra, hogy nyújtsam kicsit az élményt. Aztán úgy félúton összefutottam Phoebe-vel meg egy közös barátnőnkkel, akik szintén futottak, csak ők már visszafelé. Dumáltunk úgy 15 percet (egy barátnőnk lánybúcsúját szervezzük), majd elindultunk hazafelé. Hazakísértek, a ház előtt megkérdeztem, kérnek-e egy fröccsöt, van egy Haraszthy Irsaim a hűtőben (Lidl, most ez a kedvencem, nagyon finom illatos, kóstoljátok meg), és hát kértek. Még egyikünk sem fröccsözött futócuccban korábban, vicces volt. Ezek a spontán hétköznapi barátkozások a legjobbak.

Ma délután pedig egy volt tanítványommal meg a haverjával fogok ebédelni a kedvenc helyi hambizómban, aztán eltekerünk Zebegényig - ez mostantól szerintem napi program lesz. És a hétvégén dolgoznom sem kell egyáltalán, nem panaszkodom. 

Úgy örülök a hétvégének. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése