2017. május 12., péntek

Confessions of a sofa-addict

Meglehetősen kialvatlanul értem haza. Sietősen indultam csütörtök reggel, úgyhogy szép kis kuplerájt hagytam. Így most a maradék lendületemet abba fektettem, hogy összekapjam a lakást, kipakoljak a hátizsákomból, és csak akkor éreztem úgy, hogy végre rányugodhatok a kanapéra, mikor minden a helyére került, és még két szál pünkösdi rózsa is piroslott az egyik vázámban. Nem tudom, hogy miért érzem ennyire fontosnak, hogy a környezetem rendben legyen, nyugalmat sugározzon, főleg, ha én magam kicsit szét vagyok csúszva  - akkor is, ha csak kialvatlan vagyok, de simán képes vagyok ilyesmire akkor is, mikor hazaérek éjjel egy buliból. És így tudok zavartalanul fetrengni a kanapén, spárgát enni buggyantott tojással és Girot nézni. Ja, és elkezdtem a 13 Reasons Why című sorit, a pilot után mondjuk úgy, hogy érdekes. 

Jaaaaj holnap esküvő, nincs kedvem, mit vegyek fel? 


8 megjegyzés:

  1. Olvastam ezt a 13 okom volt sorozatot. Gondolkodtam, hogy elolvassam-e, megírod majd lecci, hogy nagyon nyomasztó-e?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze. Így 3 rész után semmi vész, persze bizonyára eszkalálódik a történet.

      Törlés
    2. en valahanyadik resznel lekoptam, annyira eluntam :/

      Törlés
  2. Ennek a palinak a zenejet mar regota birom:) tok jo hogy te is;)

    VálaszTörlés
  3. A könyv angolórára is jó olvasmány, bár nálunk mindig alulmaradt a Perks of being a wallflower-rel szemben. (Ami szinten jo)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyik kedvenc konyvem, es a film is kivalo! :)

      Törlés
  4. A könyv sem nyomasztó annyira emlékeim szerint, bár nem épp tegnap olvastam.

    Az Aranyéletre függtem rá, Olasz Renátó és Thuróczy Szabolcs a két új guilty pleasure.

    VálaszTörlés