2017. szeptember 7., csütörtök

Wanna have some?

Teljes mértékben megnyugodtam, ahogy mindenki megírta, hogy jelenleg az evés a kedvenc hobbija, pont, mint nekem, így azt a következtetést vontam le, hogy nem (csak) az én készülékemben van a hiba. Ma feltűnt az instán, hogy amíg idáig ugye mindenki smoothie-kat, salikat meg mindenmentes ügyeket posztolt, most tele van a feedem sütikkel, szendvicsekkel és durvábbnál durvább tésztákkal. Szóval úgy tűnik, a szervezetünk is érzi: tényleg itt az ősz. Úgyhogy úgy döntöttem, nem csinálok úgy, mintha tudnék egészségesen enni, miközben majd' meghalok egy kis szénhidrátért. Vettem friss, meleg sajtos kiflit, sonkát és laktózmentes sajtot vacsira, és azt csomagolok tízóraira is. Ma pedig volt két lyukasórám és elmentem a városba, mert a postán fel kellett vennem egy levelet, volt még egy csomó időm, nem akartam azonnal visszamenni a suliba, úgyhogy mászkáltam kicsit. Iszonyúan hangulatos volt a város a sötét felhőkkel, a Duna felől érkező napsütéssel, a színes épületekkel. Ettem egy szilvalekváros croissant-t, utána pedig lementem a partra megnézni a Dunát és ittam egy kapucsínót a kompnál. Én mindig sima, üres presszó kávét iszom és zöldséghalmokat eszem, nem tudom elmondani, mennyire jólesik, egy időre a szögre akasztani a diétát a picsába, és hát úgy tűnik, kicsit jobban is érzem magam. Bocs, hát úgy tűnik, írni is csak a kajáról tudok.

Annyira jó dolgokat találtunk találtunk ki hétvégére, ráadásul holnap már péntek, és kevés órám lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése