2017. november 15., szerda

home ❤ home

Tegnap 8 órám lett volna, olyankor fél 4-re érek haza, és 4-kor már mehetek is a másik munkahelyemre. Ilyenkor szoktam érzékelni, hogy milyen sok mindent el lehet intézni fél óra alatt (ebéd, kutyaséta, kávé, pici chill a kanapén). Megdöbbentő számomra, hogy vannak emberek, akik szoktak unatkozni. De aztán kiderült, hogy előre lehetett hozni az utolsó órám, így eltűnt egy lyukasórám is, és hazajöhettem fél 2-kor. Hazarohantam, kicsit beszéltem anyuékkal, lemostam a sminkem, levettem a harisnyám meg a csini ruhám, farmerba és pulcsiba bújtam, a fejemre húztam a patchwork takarót a kanapén, és aludtam pont egy órát. Utána olyan ZEN üzemmódban ébredtem, hogy... Nem is tudom, pont erre volt szükségem. És felébredtem, és akkor ezek a fények:



Nagyon tudom értékelni, ha néhány nap csak aludni járok haza, és aztán otthon lehetek egy kicsit üresjáraton. 

6 megjegyzés:

  1. szerintem már mondtam többször, hogy nagyon bejövős a faragott krendenced:) és ezt az unatkozás dolgot másoknál én sem értettem sosem, nekem általában pont azzal van bajom hogy egy nap csak 24 óra és aludni is kell néha.

    VálaszTörlés
  2. Egy kicsit profán leszek, bocsánat érte, de nekem minden alkalommal vizuális orgazmusom van, amikor látom az otthonod. Meselak. :)

    VálaszTörlés
  3. igen, plusz egy a kecónak, főleg a faragott gyönyörnek! (kicsit megörültem hirtelen, hogy bobeknak tesója is van, aztán rájöttem, hogy mégse) a sima fenyő étkezőszett ikeás?

    VálaszTörlés
  4. Tudom, hogy a lényeget ragadom meg, de: hogy a túróba' tudsz farmerben aludni? :)

    VálaszTörlés
  5. Otthonos nagyon a lakásod. A kutyusos kép (is) nagyon klassz. Messziől olyan, mint egy azték minta.

    VálaszTörlés