2017. december 13., szerda

nem fenékig tejfel

Tegnap több részletben írtam itt egy hosszú picsogós posztot, de értelmetlennek találtam kirakni. Coping mechanizmusaim:

anyukám paradicsomlevese
szusi a lidl-ből (nem egy Wasabi, de legalább szusi)
séta a kutyával úgy, hogy nem viszem a telefonom
kutyadögönyözés
alvás nyugtatóval (csak ilyen természetessel, de basszus, muszáj aludnom)
örülés az új hajamnak, első hajmosás a hajvágás után
nagyon élénk matt rúzs, amit Selindától kaptam és rá emlékeztet mindig
edzés, szauna, már ha lesz motivációm, se a múlt héten, se ezen a héten nem voltam
van új Star Wars, meg kell nézni moziban 
laktózmentes krémtúró

most nagyon :((

9 megjegyzés:

  1. :((( mindenhol shitstorm van? :(

    VálaszTörlés
  2. ó
    kitartás, elmúlik
    mindjárt péntek, frontvége, stb
    szivecske

    VálaszTörlés
  3. ezek szuper coping stratégiák! kitartás, ❤️!

    VálaszTörlés
  4. mindjárt mindjárt téli szünet! vettél parfümöt? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de basszus nem várhatom mindig a következő szünetet:). végül nem, most keresésben vagyok.

      Törlés
  5. Rég jártam itt, de jó volt visszaolvasni.

    Fel a fejjel, bármi bánt is❤

    VálaszTörlés
  6. Gyömbér mint coping mechanizmus? Esetleg chili? Az is hangulatjavitó hatású, mármint, ha szereted.
    Paradicsomleves, igenn. Most fözök jól egy kondérral.

    Rátapintok megint a lényegre: Star Wars :) Majd ird le, hogy tetszett, eddig megsemmisitö és dicsérö kritikákat egyaránt olvastam, én 23.án megyek.

    VálaszTörlés