2018. április 5., csütörtök

Cupuaçu ♥

Ha most megnézitek a fürdőszobámat, úgy néz ki, mintha a Ziajánál dolgoznék és ingyen kapnám a cuccokat tőlük, a piperecuccaim nagy százaléka tőlük van. Egy csomó mindent ki tudtam próbálni, mert egyrészt rendeléskor kapsz rengeteg termékmintát, másrészt a Rossmannban, a DM-ben és a Tescoban is lehet találni ezt-azt (arckrémeket csak a Rossmannban) Nagyon beváltak a testápolóik, van pár arckrémem, szemkörnyékápolóm, elhasználtam pár tusfürdőt, szeretem az arcpakolásaikat. Az áraik is tök jók, van olyan arckrém, hogy nem is értem, hogyan kerülhet ilyen kevés pénzbe (nincs egy ezres). Persze a legizgalmasabb dolgokat csak rendelni lehet, vagy kibumlizni értük a Camponába.

Van viszont egy vonaluk, amit szerintem ezentúl sosem fog hiányozni a zuhanyfülkém környékéről, akárhogy is kell beszereznem, nagyon-nagyon megszerettem, engem Juc blogger szoktatott rá. Úgy hívják ezt a termékcsaládot, hogy Cupuaçu, ne kérdezzétek, fogalmam sincs, hogyan kell ejteni, de állításuk szerint keratin, makadámdió olaj, brazil dió olaj, shea vaj van benne. Az illata nagyon finom diós-mogyorós-édes, megveszek érte, isteni finom. Három termékük van, amit imádok, és ha kicsit is adtok az ízlésemre, akkor kipróbáljátok ti is őket, eskü, függést fognak okozni.


  1. Ez egy tusoló-testápoló balzsam. Tusfürdő, csak hidratál is, de nagyon, mintha egy krémmel zuhanyoznál. Nincs utána olyan ragacsos tusoló, mint amit a Lush-nál tapasztaltam.
  2. Ez egy cukros bőrradír. Végigdörzsölöd vele a tested, finoman radíroz, elolvadnak a cukordarabok, és közben beszívódik a bőrödbe a rengeteg olaj, iszonyúan jól hidratál. Nem kell utána krémezni, csodálatos, édes, mandulás illatú, puha, krémezett bőr marad utána. Ez a cucc komolyan egy csoda. 
  3. Száraz olaj. Ha esetleg itt-ott még éreznéd hiányát a hidratálásnak, néhány fújás, elkened, és kész. Ugyanaz az elképesztő illat, és nagyon szépen beszívódik. Én az arcomra is használom, hajra is írják, arra nem próbáltam. Szerintem nagyon sokáig elég lesz.
Ugye kipróbáljátok őket?

4 megjegyzés:

  1. Jaj, én is nagyon szeretem a Ziaját, mindenképp kipróbálom ezeket is! 😊❤️

    VálaszTörlés
  2. Karácsony környékén már írtál róluk, akkor a te hatásodra rendeltem pár terméket, több mintát is, elég bejövősek :)

    VálaszTörlés
  3. Milonka, ezeket a Rossmannban vetted vagy rendelted?

    VálaszTörlés
  4. Szia! A poszt hatására vettem a Rossmannban egy olívás tusfürdőt, és tök jó, szeretem, köszi a tippet! :) Kár, hogy a drogériákban csak töredéke kapható a választéknak, szagolgatás nélkül meg nem nagyon merek rendelni...

    VálaszTörlés