2018. október 24., szerda

apple

Ma suli után találkoztam egy barátnőmmel, megsétáltattuk a kutyáját, ebédeltünk és dumáltunk. Utána volt egy kis dolgom a westendben, amitől egy idő után agyfaszt kaptam, aztán hazafelé vettem kaját. Nagyon korán keltem, hosszú volt a nap, elfáradtam. Megjegyzem: egy hónapja ma először tömegközlekedtem. Nem tudtam, hogy ez ilyen fárasztó, ha hazatekerek, utána még teljesen energikus szoktam lenni, most meg lemostam a sminkem, átöltöztem játszósba, felkúsztam a kanapéra, és kész. Még jó, hogy akadt egy kis maradék almás morzsasüti a hosszúhétvégéről. 



3 megjegyzés:

  1. Ez a morzsasüti is olyan finom, mint a pitéd? mert ha a közelébe ér, akkor elkérhetem a receptet? :D
    (azóta is azt a fajta pitét sütöm :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem ez finomabb. https://www.bbcgoodfood.com/recipes/best-apple-crumble

      Törlés