2018. november 22., csütörtök

busy day

Tegnap rosszul indult a reggel nagyon, aztán ez rányomta a bélyegét az egész napomra, pedig volt két jó kis találkám is. Suli után elmentem az egyik barátnőm elé a munkahelyéhez, majd sétáltunk úgy egy órát, beszélgettünk, nagyon jólesett. Utána volt két órám, amit el kellett ütni, nem akartam hazamenni egy órára. Elmentem megnézni a Zarát, mert kellene nadrág, cipő meg kabát, esetleg oldaltáska, és az jutott eszembe, hogy régen annyira tetszett ott kb minden, a színek, a szabások, az anyagok, az összeállítások, csorgott a nyálam, totál inspirálónak éreztem, rengeteg pénzt ott tudtam volna hagyni. Most viszont semmi nem tetszik, annyira gagyi és műszálas minden, a szabásokat meg hagyjuk is, vagy sztreccs nadrágot, vagy ilyen 80-as évek-stílusú, bokalengős anyu-fazont tudnék venni, amit pl a kölykök előszeretettel hordanak a suliban, de én tutira nem veszem fel. Nézegettem egy nem túl vastag, fekete kabátot, ami már ott, a boltban tele volt fehér szöszökkel, mindez 32 ezer forintért, megfogtam egy gyönyörű színű, puhának tűnő pulcsit, de teljesen műszálas volt. Mondom, nekem így nem megy, hogy keresek valamit, utánamegyek és megveszem, nekem az működik, hogy ha látok valamit, ami különleges és tetszik, akkor azt meg kell venni. De amúgy mindegy is, mert van amúgy kabátom, nadrágom, cipőm, meg mindenem. Amióta Budapesten élek, iszonyúan kevés cuccal elvagyok, és lehet, hogy jól is van ez így. 
 
6-kor találkoztam Ivory blogerrel a Kinoban, aztán mikor már ott ültem, kiderült, hogy véletlenül máshova ült be, nem a Kinoba, hanem a mellette lévő helyre, és rendelt is, vicces volt. Nagyon jót beszélgettünk és finom salit ettünk, csak miután hazaértem, minden cuccomat azonnal be kellett dobnom a mosógépbe, beálltam a zuhany alá és hajat is mostam, annyira kajaszagú lett mindenem. Aztán azonnal bemásztam az ágyba, olvastam, majd jött a pasim, kicsit sutyorogtunk összebújva, ott, az ágyban, ami számomra a legeslegjobb lezárása a napnak, aztán aludtunk.  

 Ma viszont minden nagyon jó már reggeltől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése