2019. március 7., csütörtök

ennek vége

Sajna nem sok pihi fért a 3 szabadnapba, de azért nagyon jó volt, és jó érzés az is, hogy sikerült elintézni egy csomó, régóta halogatott ügyet. Voltam fodrásznál is, megint nagyon elégedett voltam, ez a fiú sosem kötekszik, tökre érti, hogy miért szeretném ezt, vagy azt, ő tudja jól, hogy nekem kell a frizurámmal együtt élni, nem neki. Elintéztem, hogy budapesti lakos legyek, meg tanítottam is valamennyit. 

Volt nálunk névnapi vendégség hétfőn este, a pasim szülei, meg a tesójáék jöttek át. Készültem, próbáltam valami finom, egyszerűen elfogyasztható (értsd: nem kell hozzá kés és villa, hiszen ennyien nem tudunk nálunk asztalhoz ülni), ételt főzni, ami aránylag egyszerűen elkészül (tehát mondjuk betolom a sütőbe és kész), és a pasikat is lenyűgözi. Végül ez lett, ez Jamie feleségének kedvenc marharaguja, már sokszor megfőztem, egy fél üveg borral meg sok-sok gyökérzöldséggel készül vagy 4 órán keresztül. Jó szaftosra összerottyannak az édeskés zöldségek (sütőtök, édesburgonya, csicsóka, fehérrépa), a hús pedig vajpuha lesz, a végén pedig, mikor forrón tálalod, apróra vágott, friss rozmaringot, reszelt citromhéjat és fokhagymát kellett rászórni. Az az illat - és akkor mellé egy pohár Sauska vörösbor. 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése