2019. július 12., péntek

gyötrelem



Ez meg itt a hajam, ma azt álmodtam, hogy hirtelenjében egészen hosszú volt, nem ilyen se-nem-rövid-se-nem-hosszú, elvékonyított, formátlan, semmilyen. Az elmúlt hetekben csomószor álmodtam szép hajas, hosszú hajas, fodrászhoz menős, egyéb hajmizériás álmokat, szóval eléggé foglalkoztat a dolog. Kb már nem is próbálkozom belőni, fél nap múlva úgyis csak lóg, egyszerűen betűröm a fülem mögé, és várom, hogy valami legyen. Nem tudom, hogy levágassam-e még jobban, vagy tényleg várjak, míg megnő értelmezhető hosszúságúra és akkor vágassam le

11 megjegyzés:

  1. Szerintem ez a haj tök jó,már ami látszik belőle :)

    VálaszTörlés
  2. ez amúgy az én hajam akkor, amikor épp imádom, mert épp véletlenül sikerült jól beszárítanom vagy pont jövök a fodrásztól, szóval az esetek kb egy százalékában. :))))))))))))))

    VálaszTörlés
  3. Nem latom ugyan az egeszet a pofiddal, de ha dobsz bele pici hullamot?de amugy sem tunik veszesnek.

    VálaszTörlés
  4. Nekem tetszik a kócos haj. Kócold össze, hátha neked is tetszik majd. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem olyan puha és vékonyszálú, hogy nem marad úgy.

      Törlés
  5. Törékeny, vékony szálú, semmilyenszőke hajam van. Ha rosszul vágják le, a wellának van göndörítő hajhabja ami segít átvészelni azt az időszakot, amíg nő a hajam és muszáj kinézni valahogy. Csak azért nem javaslom, mert sok kemikália van benne, amivel amúgy nem értek egyet, de ha tényleg ilysn rosszul viseled, egy tippet megér...

    Ugyanitt: nekem tetszik a hajad, nekem a jobb pillanataimban ilyen :S

    VálaszTörlés
  6. Sztem eloben tok jo volt a hajad :)! No para ;)

    VálaszTörlés
  7. Szerintem szuper frizura, persze nem tudom, milyen szokott lenni egyébként

    VálaszTörlés
  8. szerintem képen is tök jó hajad van, de ha ennyit foglalkoztat hát akkor vágasd le! de tényleg, ez annyira aranyos, hogy már ezzel is álmodsz, hát hallgass magadra! :)

    VálaszTörlés