2019. augusztus 14., szerda

malliot de bain

Hazavittem anyukámnak a fekete, virágos, selyem kezeslábast, amit az esküvőre vettem, és tett egy kapcsot a dekoltázsomhoz, ahol a két, átlapolt anyag találkozik. Ugyanis ha decensen, udvariasan, előkelően kihúztam magam, akkor szépen állt rajtam, de ha hercegnői mivoltomról megfeletkezve idétlenkedtem valamit (ami sajnos nálam elég sokszor előfordul), akkor, ahogy Barni jópárszor felhívta rá a figyelmem, mindenki meggyőződhetett róla, hogy milyen csinos a csipkés melltartóm. 

Azóta sem vettem fel, pedig tervben volt, volt olyan is, hogy már rajtam volt, de aztán indulás előtt 1 perccel átöltöztem, mert bringával mentem, és sokkal kényelmesebb egy bő nadrág meg egy vékony anyagú póló, vagy a libás szoknya, amit anyukám varrt. Ezen a nyáron tényleg, a fekete kertésznadrágomon, a két rövidnacimon, néhány pólón és ujjatlanon, meg két papucsomon kívül szinte semmit sem hordtam - és ez tök jól volt így. Csak hát akkor minek van a szekrényem tele szebbnél szebb színes ruhákkal? Minek kellett ez a selyem csoda, ha szinte tuti, hogy nem fogom kihasználni? 

Mesélte egy tanítványom, hogy van egy barátnője, akin MINDIG új ruha van, és még sosem látta ugyanazt a két outfitet rajta. És azt gondolja róla, hogy elhozza a ruhákat a boltból, felveszi, és aztán visszaviszi, főleg, hogy volt, hogy egyszer szeretett volna kölcsönkérni tőle egy ruhát, és a lány azt mondta, nem tudja hol van, majd elterelte a témát. Szerintem ez teljesen gáz, de őszintén, lehet, nekem is elég lett volna egy kölcsönruha az esküvőre. Szerintem mindig, mikor megveszünk egy ruhát, amit csak egyszer veszünk fel, és soha többé, valahol a világban meghal egy kiscica. 

8 megjegyzés:

  1. Igen, igen, hallottam erről a módiról, hogy megvesznek egy ruhát, aztán szívbaj nélkül visszaviszik. Csak nem tudom, hogy a címkével mit csinálnak, elvileg nem lehet levágni a ruháról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis vágás a papiron a műanyag mellett és le tudod venni a címkét és könnyen vissza is teszed.

      Törlés
  2. ezen a visszaviszem dolgon már én is gondolkodtam, mármint, hogy aki ezt csinálja, az milyen trükköt vet be? nem izzad? vagy nem undi, hogy felvétel előtt nem mossa ki? mert van, hogy a cimkét is tök nehéz sértetlenül kioperálni. Vagy én emlékszem rosszul, hogy csak cimkéstől veszik vissza, ha mondjuk a méret nem jó?

    VálaszTörlés
  3. Vagy online megrendelik, egyszer felveszik valahová és visszaküldik.
    Olvasom, hogy a nem használtan visszaküldött ruhák nagy rèszèt is megsemmisitik a csomagküldö szolgálatok és igy is megéri nekik.

    VálaszTörlés
  4. Pedig szinte az osszes cucc kinabol vagy mas, kornyezetkimelo gyartastechnologiakkal vajmi keveset torodo orszagbol jon.. en is probalok gatat szabni a horcsog tendenciaimnak, de a kapszulagradrob-zenre meg nem ertem meg.

    VálaszTörlés
  5. Nem is tudom hol olvastam a ruha nettó ára kifejezést, ami annyit tesz, hogy a az árat elosztod a viselés számával. Így lesznek az egészen drága ruhák is relatíve olcsók. Az utóbbi időben csak nagyon jó minőségű ruhát veszek és csak olyat, amit biztosan hordani fogok. Minden külföldi outletet végigtúrok, ritkán veszek valamit, de már csak azt hozom haza, amit biztosan hordani fogok. A H&M és hasonló boltokban mar csak a gyereknek vásárolok, aki 1 ev alatt kinő mindent. Vannak ilyen cuccaim, de azok mind a turkálóból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De a H&M-mel amugy mi baj? Nekem nagyon keves cuccom van, de a javaresze onnan, es evekig hordom oket. A gyerekek legtobbet kibiro ruhaik is H&M-esek, sot, sokat a nagy is hordott harom szezonon at, aztan a kicsi hordja azota. Amit igazan ruhellek, azok a pepcos ruhak. Na,azok tenyleg alig birnak par honapot.

      Törlés
    2. +1 a h&m-nek, milliomegy strapabíró alapdarabom van onnét. ugyanígy vettem viszont már ott rettenet minőséget is. szerencsén is múlik, de főleg alaposan meg kell nézni a varrást, összetételt, stb, és bármilyen szép is, ha gagyi, mérlegelni.
      vicc kedvéért a legjobb, szarráhordott ceruzaszoknyám meg pepcos.. én se gondoltam volna...

      Törlés