2019. december 16., hétfő

closing time

Mennyire jellemző, hogy az elmúlt napokban úgy aludtam, mint a bunda, ma éjjel viszont, mikor reggelre tényleg nem ártott volna kipihennem magam, mert suliba kellett menni, egy csomót forgolódtam félálomban. Nem értem, miért stresszelek a suli miatt, semmi értelme - ezt meg is beszéltem magammal ébredés után. Csak 10-re kellett volna mennem, de keltem 6-kor, ahogy szoktam, hogy bemenjek hamarabb, és kicsit készüljek, képbe kerüljek, bandázzak a többiekkel stb, ne az legyen, hogy beesek, és már mehetek is órára. De aztán végül adtam magamnak egy órát itthon is pluszban, összehajtogattam és elraktam a tiszta ruhákat a szárítóról, meglocsoltam a növényeket, elpakoltam mindent, ami elöl volt, letörölgettem a konyhapultot, kipakoltam a szárítóból, levittem a szelektívet, kicsit port töröltem, és makulátlanul rendben, tisztán hagytam itt a lakást. Egyébként beszéltem valakivel a drámáról, amiről tegnap írtam, és kiderült, hogy nem is volt dráma. Ma már tényleg nincsen mi miatt izgulnom, eskü, jól fogok aludni.  

Aztán délután Barni elvitt a dokimhoz a táppénzes papírért, majd elmentünk az autójáért a szerelőhöz - fú, nagyon le kellene cserélnie azt a kocsit, iszonyúan sokat kénytelen rá költeni. Végül 8 körül estük haza, ami a nap egyik legjobb pillanata mindig. Nem tudom igazából miért, de meg szoktam lepődni, mikor hazaérek: nálunk mindig annyira finom illat van. Mások is szokták mondani, a múltkor még a villanyszerelő is megállapította. A tiszta ruhák, az illatgyertyák, a fürdőszoba, vagy mind ezek együtt, nem is tudom. Most vettem a DM-ben egy ilyen illatgyertyát, és telitalálat volt, akkor is nagyon finom illatú tőle a lakás, ha nem ég. 

Holnap még tanítanék, de írtam a lánynak, hogy hagyjuk az angolozást, üljönk be valahova, koccintsunk és beszélgessünk, nagyon lelkesedett. Én asszem már elengedtem ezt az évet. 




3 megjegyzés:

  1. Nekem most ez a nagy kedvencem: https://www.vatera.hu/illatgyertya-poharban-christmas-spices-8-5cm-2fele-2685587069.html#opened

    VálaszTörlés
  2. nálunk ázsiai fűszer illat van állítólag. Én tökre nem érzem, de öcsém is ezt mondta, az egyik barátom is, pedig nem egyszerre jöttek. Lehet, kicsit sok fűszert és teát hoz haza a pasim az újtairól :D

    De ilyen gyertya nekem is kell, ami meggyújtás nélkül is illatos, mert mindig elfejtek gyújtogatni, de az illatozást szeretem :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon érdekesek ezek a lakás-szagok. Amikor még megvolt a garzonom, ott is tök jó illat volt. Aztán kiadtam, és emlékszem, mikor pár hónappal később először mentem az albérlőkhöz valamiért, öklendezni tudtam volna. És rettenetes volt, hogy a lakásomnak idegen szaga van.

    VálaszTörlés