2019. december 10., kedd

Klaus

Nem tudom, mennyire vagytok rajta már a karácsonyra-hangolódáson, de láttunk egy olyan hangulatos és kedves rajzfilmet, hogy azóta már többször megnéztem, és legszívesebben mindenkinek, gyerekeknek, felnőtteknek egyaránt megmutatnám, nagyon ajánlom. Társasozás és kártyázás közben be szoktunk rakni valamit háttérzajnak, és aztán fél szemmel nézzük, de ez nagyon betalált, abba is kellett miatta hagyni a partit. Az a címe, hogy Klaus, és egy alternatív eredet történet a Télapó sztorihoz. Netflixes mese, de az ncore-on is láttam már. 

9 megjegyzés:

  1. Koszi a tippet, megnezzuk a gyerekekkel. 🤗

    VálaszTörlés
  2. Én is köszi, épp netflix válságba kerültem, hogy mit nézzek ott továbbra is :)

    VálaszTörlés
  3. napok óta szemezek vele, akkor megvan a valamelyik esti program :)

    VálaszTörlés
  4. Megneztuk, nagyon tetszett a sztori is es ahogy megrajzoltak. Csodslom, h moziban nem adjak, mert idei film.

    VálaszTörlés
  5. Megnéztük! Köszi, nagyon tetszett mindenkinek! <3

    VálaszTörlés
  6. Megpróbáltuk megnézni, de sajnos az enyémek még kicsik hozzá, nekik nagyon félelmetes. :( A feszült zene, a sötét tónusok. Akkokr kérték, hogy kapcsoljuk ki, amikor a fa baba "koponyából" szemüregéből kimászik egy bogár. Szóval mondjuk gyerekenek inkább 8-10 éves kortól. Kicsi gyerekeknek nem. Én azért este befejezem, mert amúgy tényleg jó. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh:( de hát jelölték is, hogy 7 éven felülieknek.

      Törlés
    2. Igen, en voltam figyelmetlen. :( Csak lehuztam ncore-rol.

      Törlés
    3. Aah, sajnálom, tényleg igencsak félelmetes azért helyenként.

      Törlés