2020. február 13., csütörtök

pain

Soha nem volt még arcüreggyulladásom - egészen tegnap éjszakáig. Olyan érzés, mintha a fogad fájna iszonyúan, csak szétsugárzik az éles, ellentmondást nem tűrő fájdalom a fél fejedben, s nem tudod, hogy honnan jön, a fogaidból, a füledből, a szemedből vagy az agyadból. Nagyon durva, egy percet nem aludtam. Úgyhogy reggel a fülészeten kezdtem, és most először kijátszottam a terheskártyát - tényleg hihetetlen, de odamentem 8-ra, bejelentkeztem, mintegy mellékesen elejtettem, hogy terhes vagyok, beültem a kb 15 ott várakozó ember közé, akik láthatóan már egy ideje ott szobroztak, majd engem hívtak be először. Elképesztő, én nem tudtam, hogy ez így működik. Kaptam gyógyszert, meg tanácsokat is, és most már remélem, hogy tényleg meggyógyulok, mert meglehetősen elegem van. Mindenesetre most itthon is sapiban téblábolok, mint valami hip hop rajongó, Barni legnagyobb derültségére - de annyira jólesik a meleg.

Hazafelé elmentem gyógyszertárba, postára, meg vettem kaját, és egész nagy kalandnak tűnt ügyeket intézni, idegenekkel beszélni, meg az utcán lenni, kicsit elszoktam ettől az elmúlt egy hét alatt. Szerintem a jövő héten (ha akkor már visszakapom az életemet végre) egész komoly kihívás lesz visszaintegrálódni a társadalomba. 

7 megjegyzés:

  1. Jaj te szegény. Én most "ünnepeltem" a 10-ik arcüreggyulladásomat. Én azóta vagyok beteges mióta szültem. Borzalmas. De - komolyan - idővel meg lehet szokni. Orcsepp - infralámpa - orrfújás ebben a sorrendben. Én svédcseppet és illóolajat is használok. Éjjelre meleg só, és úgy feküdni hogy kifolyjon. Nagyon nagyon sajnálom.

    VálaszTörlés
  2. Ú, szegény, jobbulást! Engem is ma diagnosztizáltak kezdődő arcüreggyulladással...

    VálaszTörlés
  3. Nekem is volt többször is.A nasipuros orröblítő hozott rendbe,írdatlan mennyiségű cuccot mostam ki az arcomból,plussz infralámpa.Jobbulást!

    VálaszTörlés
  4. Fuh szegény :(.
    Nekem krónikus arcüreg-gyulladásom van, ha megfázom, azonnal robban be. Szét kéne kopácsolni az orrom, hogy tisztulni tudjon, még nem szántam rá magam.
    Meleg, lámpa, inhalálás, sapka (ezen sok mindenki röhög, de van, hogy tényleg csak úgy lehet elviselni az életet).
    Jobbulást és reméljük, hogy mostmár jön a tavasz és mennek a bacik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. En sem merem a mutetet bevallalni. Nekem is ezt javasoltak.

      Törlés
  5. M.
    Gray és FElla én nagyon javaslom nektek, most vagyok 50 éves, 40 éves koromig minden megfázást arc/homlok/mindenféleüreggyuladás követett, akkor lett elegem, 40 éves koromban másfél órás orrműtét után (keresztben vagy nyolc "gerenda" (az orvos aki műtött, ő nevezte így) volt az orrsövényemen kinövésként) azóta minden oké, még megfázva sem nagyon voltam. A műtét után egy héttel már tök jól voltam. Szóval ne hezitáljatok én sajnálom, hogy nem előbb szántam rá magam.

    Milonka gyógyulj!

    VálaszTörlés