2020. június 8., hétfő

Balcsi

Valamelyik reggel gondolatban érzékreny búcsút vettem a jó alvástól. Azt hiszem, el kell fogadnom, hogy egy 8 hónapos terhes nő anatómiája alkalmatlan rá, hiába bármilyen terhespárna. Cserébe viszont a délutáni alvás csodálatos, igyekszem minden délután sort keríteni rá, Barni is becsatlakozik sokszor. Végre el tudtam engedni a szülésre/babázásra való készülődést be vannak pakolva a táskák, van kiságyunk, pelenkázónk, babaruhák, minden kimosva, kisvasalva. Még fel kell fúrni néhány ikeás fadobozt a kiságy fölé a falra polc gyanánt, meg összeszerelni két kis fiókos szekrényt a baba cuccainak, de ezek tényleg ráérnek. Szépen csinálom a Kriston tornát meg a gátmasszázst, olvasom, amihez kedvem van (most például ezt), és igyekszem nem úgy érezni, hogy egy nagyon durva szigorlatra készülök, amire képtelenség eleget tanulni. Azt elmúlt 2-3 hétben nagyon sokat segített, hogy jártam egy szoptatási tanácsadónál (nagyon köszi, Zsófi!), és beszéltem néhány barátnőmmel, akik megosztották velem a tapasztalataikat, és ezeket az infókat összefésülve kialakult bennem egy kép, hogy mire számíthatok, mit szeretnék A, B, C vagy D helyzet esetén. Sokkal nyugodtabb vagyok, nem csak a szüléssel, hanem az utána lévő időszakkal kapcsolatban is. Persze tudom, hogy bármi lehet, erre nem lehet teljesen felkészülni, de legalább a tudat, hogy rajtam nem múlik, megnyugtat, és az is, hogy nem vagyok egyedül, ha bármi nem jó, nem tudom, vagy csak bizonytalan vagyok, azonnal kérhetek segítséget. 

Úgyhogy lejöttünk a Balcsira, hoztunk ide is egy kiságyat, és végre kiélvezhetjük, hogy jó az idő, hordhatom a piros Pamela Andersson fürdőruhám, amit imádok, meg az új farmersortom, lehet napozni, már fürödtem a Balatonban, van eper meg jégkrém, és esténként még egy pohár meggysört is engedélyezek magamnak. Itt nagyon sok ismerősünk van, akik általában ránkcsodálkoznak a strandon, és mindenki azt mondja, hogy milyen csinos, kiegyensúlyozott kismama vagyok, és tényleg nagyon jól érzem magam a bőrömben, reméljük, ez így marad a következő egy  hónapban is még, az alváshiánnyal együtt is. 






11 megjegyzés:

  1. Még sosem láttalak élőben csak nem sokat mutató fotón, de így is nagyon szépnek látlak/gondollak. Olyan jó érzés tölt el mindig mikor olvaslak. Már csak egy hónap! Izgi (:

    VálaszTörlés
  2. Uristen mekkora jó pocak! Én úgy imádtam - főleg így utólag 😀.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mindenki ezt mondja, aki lát és már volt terhes:)

      Törlés
  3. Allitolag az utolso hetekben a szervezet olyan hormonokat kezd termelni, amik megnyugtatjak az anyat es csokkentik a szorongast. Legyen nagyon klassz nyaratok a hatralevo idoben es utana is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. engem leginkább a fejemben lévő tudás nyugtat meg:)

      Törlés
  4. ez az utolsó kép a legkedvencebb <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon csinos vagy, tuti nagyon hamar újra a régi lesz az alakod, látszik, hogy csak a pocakod nőtt!
    Jó egészséget Nektek!

    VálaszTörlés
  6. Basszus azonnal ki kellett mennem a konyhába egy mandulás Magnumért..
    Szuperek a képek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uh, bárcsak lenne a konyhában nekem is mandulás magnumom :D

      Törlés