2020. június 23., kedd

hello baby

Ma feljött apukám. sőt, a tesóm is kicsit, és felfúrta a polcokat a falra a kiságy fölé, (meg lett szúnyoghálónk és plusz polcaink másutt) is. Úgyhogy most már tényleg minden készen áll, hogy a bébi megérkezzen. Szinte mindent kaptunk, így egy babafészken és a kiegészítőkön kívül alig kellett vennünk valamit.

Valószínűleg mások (idegenek/félismerősök) folyamatos kíváncsiskodása/találgatása váltotta ki belőlem, hogy nagyon szerettem volna megtartani magunknak a szülésig, hogy fiú vagy lány gyerekünk lesz, mint régen, mikor komoly fogadások mentek a családban, mikor én születtem például, a két fiú után. Én nem értem, hogy rajtunk kívül bárkinek miért ekkora ügy ez, de mindegy, elengedtem, nem titok többé. Mondjuk én már azt sem értem amúgy, hogy a legtöbb boltban a kislány babaruhák fehérek/rózsaszínek és nyuszisak, szívecskések meg masnisak, a fiúk pedig kékek vagy szürkék, és ott van kisautó, bicikli, felhőcske meg kiskutya. Én mondjuk ezerszer színesebb és gendersemlegesebb ruhákat készítenék, mert szegény kiskölök még meg sem született, és már be is skatulyáztuk és egy csomó társadalmi sztereotípiát erőltettünk rá. 

Na mindegy, nyilván találtam így is ezer cukiságot, de nem voltam halandó beállni a sorba, úgyhogy Dani budapesti (mert van még váci és balatoni is) kuckója ilyen lett:



 
Úgy tervezzük, hogy úgy fél évig maradunk még itt, aztán nagyobb lakásba költözünk, de ma Barni ült a kis gyerekkuckó előtt, és azt mondta, ő nem akar innen elköltözni. És őszintén szólva  tényleg olyan hangulatos és otthonos itt lenni, főleg, hogy hamarosan a kisfiunk is itt lakik majd velünk, hogy én is ezt érzem. Nagyon jó itt nekünk.

35 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Dani! <3

    Imádom a nevét és a kis kuckóját is! <3

    VálaszTörlés
  3. Dani 💟nekünk is van egy Danink...,33 éve 💜😉

    VálaszTörlés
  4. Ha a Férjem nem Dani lenne, én is adtam volna a kisfiúnknak ezt a nevet. Nagyon szupi lett a kuckó. Lidl-ben lehet kapni általában a babaruhákból semleges színt is. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki! Szuperül fogja érezni magát a fiatok.

    VálaszTörlés
  6. Minden ideális és szép. 🙂♥️

    VálaszTörlés
  7. Nagyon hangulatos lett Dani kuckója. ❤️

    VálaszTörlés
  8. Hihi, nálunk is Dani lesz 🥰

    VálaszTörlés
  9. En is mar szuletesuk elott mindenfele ruhakat vettem nekik, soha nem neztem, hogy lany vagy fiu ruha, csak hogy tetszik-e a stilus, a szin, a minta, a fazon. Mondjuk nem is a "semlegessegre" torekszem, hanem arra, hogy megertsek, hogy a kulonbsegek normalisak, termeszetesek, egyenertekuek, es szabad valasztasuk van, ugyh vannak lanyos, vannak semleges es vannak fius ruhak a szekrenyukben, es mindegyiket hordjak, ahogy epp kedvuk van.
    Jot nevettem par hete, mert mondta az ultrahangos, hogy valoszinuleg "le kell majd cserelnunk a ruhatarat". Valaszoltam, hogy tuti nem, nalunk barmilyen gyerek fel tud oltozni a meglevo darabokbol. A szobajuk szinten natur fa-szurke-feher.
    Igazan szep lett a kis kucko. Hangulatos, szines, baratsagos. Tokeletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt a lányomnak egy nagyon rózsaszín kapucnis pulcsija. Mikor kinőtte egyszer kényszerből azt kellett az öccsére adni, és valami eszméletlenül jól állt neki. Míg ő is ki nem nőtte az egyik alap darabja lett.
      Az a furcsa, hogy a lányomon vannak ruhák, a fiamra meg bármit adok, ő hordja őket. Teljesen más.

      Törlés
    2. Nekem errol mindig a Jobaratokbol jut eszembe az a resz, mikor Ross vesz egy rozsaszin inget, es a tobbiek szivatjak vele, o meg folyton idegesen valaszolgat, hogy nem rozsaszin, hanem LAZAC!! :DDD Nekem sincs bajom a rozsaszinnel egy pasin. A fazon meg az anyag mas kerdes. Bevallom, nem vagyok lelkes gender-mozgalmar, nekem fontosak egyes ferfi-noi attributumok a gyereknevelesben is, hanem, ahogy irtam, az egyenlosegert "kuzdok", de az tuti, hogy a lanyoknak sokkal konnyebb dolga van oltozkodes teren. Azon senki nem akad ki, ha ok nadragot meg feketet vagy egyertelmuen fius szabasu pulcsit hordanak traktoros mintaval, de a fiukat azert a szabadabb gondolkozasu szulok se feltetlenul szeretik szoknyaba bujtatni.
      A lanyaimat rendszeresen neztek, nezik fiunak, a ruhaik miatt, nem erdekel. A nagyot most mar nem, mert seggig er a haja, de a kicsinek a karanten alatt letoltam par millimeteresre a hajat. Ot most akkor is lekisfiuzzak a jatszon, mikor full rozsaszinben van. Hat letojom. Lanynak meg fiunak is jol neznek ki. :)

      Törlés
  10. Én is tartottam tőle, hogy a kisfiunknak sötétkékben és szürkében kell felnőnie, de szerencsére fiú ruhából is létezik piros, narancssárga, kislibazöld meg egy csomó jó szín és színkombináció.

    VálaszTörlés
  11. En egyszer csak azert randiztam egy sraccal, mert mindig elenk szinu polokat hordott, nem pedig a sotetkek ot en arnyalatat.

    VálaszTörlés
  12. Kisfiú - szuper!
    Abban mindenki biztos lehet, hogy a Ti lakásotok mindig jó ízléssel lesz berendezve, akkor is meghitt, és otthonos lesz.
    Vigyázz magadra!

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Akkor csak az en gyerekem nem hajlando olyat felvenni ami szerinte fius. Es hat a rozsaszinen meg a lilan kivul minden fius... Kisebb koraban en is sok fiu ruhat adtam ra (jobb a minoseguk) sokszor neztek is fiunak. Mar azert is mikor rovid haja volt

    VálaszTörlés
  15. Egyebkent itt mar korabban elarultad magad egy Legos megjegyzessel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ??? Miért a lányok nem legózhatnak? Rózsaszín fodros ruhában kell barbizniuk:)? Én ezeket eskü nem értem.

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    3. Nekem a legó volt a kedvenc játékom és utáltam a rózsaszín/lila cuccokat kiskoromban.
      Nem értem én sem, hogy egy kislány miért ne járhatna vagány fiús ruhákban és focizhatna vagy játszhatna kisautókkal.
      Ugyanígy egy kisfiú is nyugodtan babázhat és lehet piros/rózsaszín/lila a szobája vagy a ruhája.

      Törlés
    4. nekem is előbb volt villanyvasutam, mint babám :)

      Törlés
    5. A mi lányunknak is volt legója, meg fakockái is, meg villanyvasútja is, sőt apró szerszámai is-)

      Törlés
    6. Nekem abbol a megjegyzesbol ez jott le. Automatikusan. Az hogy maga a gyerek fog-e legozni vagy barbizni akar lany akar fiu azt ugysem lehet tudni de a szulo varakozasarol van szo. Nekem ebbol ugy tunt.

      Törlés
    7. Egyebkent en vettem a lanyomnak egy csomo legot mert en gyerekkent ugy szerettem volna de akkor nem lehetett. Neki meg nem kell de van vagy 60 babaja. De en nem erre szamitottam en fiusabbnak kepzeltem. Nalam volt a blogban ilyen tippelgetes es asszem a fiura tippeltek tobben.

      Törlés
  16. Nagyon szép és hangulatos lett Dani kuckója, szerintem neki is tetszeni fog! ❤

    Egyébként megéreztem, hogy kisfiatok lesz, így nem is lepődtem most meg. ;)
    Van egy ilyen fura képességem, hogy mindenkinek megérzem a leendő gyerkőce nemét kb. 90%-os pontossággal.

    Továbbra is boldog várakozást nektek!

    VálaszTörlés
  17. Kaptunk három bödön gyerekruhát, mire átnéztem hóvakságom lett a sok rózsaszíntől. Annyira kiakadtam, hogy az apja megijedt, nem adok majd rózsaszínt a gyerekre. Közben csak az a problémám, hogy hát én személy szerint eléggé utálom a rózsaszínt monokrómban, és szívesen adnék bármi más árnyalatot is az összes többi színnel egyetemben:D csak annyit mondtam, hogy ha valami megtetszik, megveszem más színben, mert rózsaszín lesz:D
    Próbáltam előre informálódni másoktól, hogy most azért van rózsaszínben a gyerek, mert ezt kapni, vagy ezt veszi fel? Azt válaszolták, olyan jól áll neki. Hát bármi jól állna rajta, majdnem fehér szőke hajú kislányuk volt, Elzát se rózsaszínbe rajzolták, milyen jól áll neki a világos kék:D
    A baba boltban 2 utolsó darab újszülött kesztyű volt már csak, kisautós. Mondtam, hogy vegyünk, több nem is kell, csak első időkben kell tényleg, és a szülei mérnökök, szeretjük az autókat, talán nem nyomorítjuk meg a lányunkat se az autós kesztyű motívumával:D

    VálaszTörlés
  18. Szép neve lesz, a kuckója pedig nagyon hangulatos-)♥

    VálaszTörlés
  19. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  20. hát nálunk is azt kell tudni a pasigyerekéről: "a kedvenc színem a sötétrózsaszín, a másodikkedvenc a világosrózsaszín, meg még szeretem a sötétlilát meg a világoslilát is"

    ami ruhákat most hozzánk vettünk, olyan 80%-osan rózsaszínűek.
    azért finoman pedzegettem, h talán jövőre már lehetne kevésbé geijl flitteres-csillámpónis-vattacukros stílusú cuccokat is venni,
    de az apja szerint oviban még korai :))

    emellett viszont legózik.

    valahogy eddig én is mindig hidegrázást kaptam a rózsaszíntől, aztán most ezzel a kislánnyal furamód egész megkedveltem, legalábbis már nem irritál.

    de a sajátnak inkább én se ezt képzelném, és hát simán vennék "fiús" ruhát, ha passzolónak érezném,
    szóval nagyon értem ezt a részét a dolognak

    VálaszTörlés
  21. [insert komment, amiben leírom, hogy milyen színű ruhái és szobája van nálunk a babának] :DD

    de a kuckó csudajó lett!

    VálaszTörlés
  22. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés