2020. július 1., szerda

home

Hazajöttünk tegnap délután, délelőtt még fürödtem-napoztam egy sort, ki tudja, mikor jutunk le megint (remélem, augusztusban igen). Sikerült sajnos pár növényt kinyírni a néhány távol töltött kánikulai nap alatt, van, amelyik magához tért, de van, amelyik örökre megsértődött. 

Mára kaptam fodrász időpontot, gondoltam, még a szülés előtt gyorsan levágatom szép egészségesre. Mondjuk én továbbra is úgy tervezem, hogy 2 havonta eljutok majd egy hajvágás erejéig a városba, azt mondták, szóljak bátran, és majd rugalmasan fogadnak, ahogy nekem jó. Szép rövid lett, azért kicsi lófarokba összefogható, remélem, tetszeni fogok az újszülöttnek. Barni is levágatta a haját ma délután, majdnem egyidőben voltunk (ő máshova jár). Aztán vártam rá egy órát, megnéztem a COS-t, ittam egy epres frapuccinot, meg megvettem végül a gyöngyházszínű Birkit amit már egy ideje akarok, ezt. Sétálgattam és nézelődtem is  mosókonyha hőmérsékletű és páratartalmú belvárosban a mostanában gyakorolt pingvintempómban, jól esett kicsit részesének lenni a rezsgésnek, nem is tudom, mikor jártam utoljára arrafelé, szerintem hónapokkal ezelőtt. 

Egyébként meg dinnyén, kukoricán és jégkrémen élek, nagyon szeretem ezt az időszakot - kaja szempontjából, meg amúgy is, nyár van nagyon.


7 megjegyzés:

  1. Általad lettem Birkenstockos, köszönet érte :-)))

    VálaszTörlés
  2. En tokre kivi lennek,h.a babavarastol lett mas a talpam, vagy az uj Birkiknek mas a talpa, de a regitol semmi baja nem volt, az ujtol(febr.vettem)meg faj egy ponton:(es mastol is hallottam,h.vhogy mas az uj pacskerja talpa.Tapasztaltal ilyesmit?-Lufi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. még csak tegnap volt rajtam itthon egy órát kb, úgyhogy egyelőre nem vettem észre különbséget... nem lehet, hogy az egyik széles, a másik keskeny talpú? vagy tökugyanolyan? nem tudom, én is érzem a talpamon, hogy extrán terhelve van a plusz súlytól, simán lehet, hogy tényleg ennyre alakulunk. de amúgy ez a parafa talp úgy van kitalálva, hogy hozzáidomul a hordás során a talpadhoz, nem lehet, hogy csak nem hordtad még eleget?

      Törlés
    2. Aaa egy napig a talpamon se akartam jarni, olyan kellemetlen volt, szoval igaz,ami igaz, nem voltam meg benne sokat, de a masiknal az elso naptol kezdve oke volt.node akkor meg remenykedem:)

      Törlés
  3. A terhessegek egyik bosszanto velejaroja volt, hogy veglegesen megvaltozott a labfejem - egyik alkalommal sem hiztam sokat, de az a nehany plusz kilo pont eleg volt hozza. Ketszer kellett lecserelnem a cipoim nagy reszet, a legjobban a Birkenstockjaimat sajnaltam. (Meg mielott: nyilvan a gyerekeknek sokkal jobban orultem, mint amennyire a papucsaim miatt bankodtam :D )

    VálaszTörlés
  4. Nekem is ez a szín van csak a lábujjas fazonban. De annyira szép, hogy szeretnék még egy ilyen Madridot is. Csak várok valami akcióra :)

    VálaszTörlés