2020. július 18., szombat

Megvolt az első néhány közös sétánk, elképesztően jó kicsit kiszabadulni itthonról. Mondjuk elég nagy meglepetésként ért minket, hogy a babakocsi nem fér be a liftbe, mivel túl szélesek a kerekei. Most Barni lecipeli a lépcsőn a gyerekkel együtt, de hogy én majd egyedül hogy oldom ezt meg, arról halvány lila ibolyám sincsen. Mondjuk a kocsimba is eléggé határeset, hogy hogyan pakoljuk be, de majd valamit kitalálunk. Csak itt a környéken szoktunk lófrálni, ettünk például fagyit a Dolcissimában, ahol még eddig sosem, minden szempontból veri pl a Fragolát, úristen, nagyon finom. 

Voltunk Vácon is, bemutattuk a legkisebbet a családnak, az öt unokatesónak meg a kutyinak is, meglepőn jól bírta a gyűrődést meg a sok dajkálást. Nagyon jó érzés lehet anyuéknak együtt látni a gyerekeiket, a párjaikat meg a hat unokát. Lefényképeztem a szüleimet Danival, azóta is sokszor előveszem azt a fotót és nézegetem néha kicsit - annyira jó érzés, hogy ha későn is, de eljött ez is, a kezükbe tudom adni a gyerekemet. Barni a jövő héttől dolgozik, úgyhogy tervezem, hogy Danival ketten elmegyünk majd, és ott töltünk velük 1-2 napot. Annyira durva egyébként, hogy milyen szinten visszaköszönnek bennem azok a mondatok, amiket anya mondott nekem, mikor kicsi voltam, a dalocskák, amikkel nyugtatott vagy altatott, minden előjön. Annyira szeretnék én is olyan jó anyuka lenni, mint amilyen anya volt velem, a végtelen nyugalom és biztonság. Nagyon sokat énekelek neki, meg Barni is énekel velem, a fürdés énekléssel kombinálva például már megy ordítás nélkül, pedig az elején hatalmas balhé volt belőle mindig. 

Meg jó érzés az is, hogy mostanra újra beleférek a ruháimba, a szülés után megdöbbentem, hogy maradt egy olyan 6 hónapos-terhes pocakom, valahogy nem voltam tudatában, hogy a méhnek idő kell, míg összehúzódik. Mostanra már egészen oké, meg jól is érzem magam, mondjuk azon is meglepődtem, hogy 6 hétig se szex, se Balcsi (jaj ne már), se strand, és sportolni is csak utána lehet majd. Pedig én abszolút láttam magunkat a Külker parkban babázni az árnyékban, és időnként csobbanni. 

Mondtam egyébként Barninak, hogy ha egy kicsit rendeződnek a dolgok körülöttünk, akkor szeretnék egy masszázst, pedikűrt, manikűrt meg kozmetikust, mert úgy érzem, hogy én most mindent megérdemlek.

27 megjegyzés:

  1. A Dolcissimaban milyen a laktozmentes fagyi (ha kostoltad)?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fogalmam sincs, nem így választottam:(

      Törlés
    2. Nem tudok az új bejegyzéshez kommentelni vmiért.
      Csak egy tipp, nem épp megjött volna a menzeszed, Milonka?
      Nekem menetrenszerűen nem szopott a bébi olyankor.

      Törlés
  2. A kimozdulás nálam is game changer volt, még az is, amikor a hegemet mentem megnézetni az orvosomhoz másfél héttel a szülés után:D

    VálaszTörlés
  3. Egy vásárlás egyedül a helyi kisboltban simán felér egy wellnessel, még így 4 és fél éves meg 2 eves gyerek mellett is:-))) És hát ó, kozmetikus, pedikűrös.... Ó, álom. Fodrászhoz járok, de több elmenős időt nem tudok sajna megoldani.

    VálaszTörlés
  4. mi is mindig énekeltünk a kislányunknak...mindig megnyugtatta :-)

    VálaszTörlés
  5. Amikor az ikrek megszülettek a másodikon laktunk, lift nem volt a társasházban. Minden nap az autós babaülésükben cipeltem le őket az autónkig (egyszerre, nem külön-külön). Az autó csomagtartójában volt a babakocsi, amit pikk-pakk kinyitottam és már mehettünk is sétálni. Az alakomnak nagyon jót tett ez a procedúra (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is a csomagtartóban volt a babakocsi, csak a mózest vittem fel a lakásba. Aztán elkezdtem hordozni és onnantól kezdve viszonylag keveset babakocsiztunk. Amikor túl nehéz lett, akkor meg jött a smart trike korszakunk.

      Törlés
  6. Amikor nincs egyben egy oranal tobb, amit magamra tudnek szanni, akkor mindig egy indiai fejmasszazsra jelentkezek be. Annyira ellazit, hogy ugy erzem, mintha a testemet is atgyurtak volna, es szerintem meg a borom is szebb utana :) Szoval nekem ez az ultimate wellness.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hmm nem is tudtam hogy van ilyen. Ha legközelebb munkanélküli leszek, kipróbálom...

      Törlés
  7. Bizisten kommentelnék ezer más témához, de hát ez van :). Kicsi lift és csomagtartó esetére a varázsszó: gb pockit plus. Szabaduljatok meg a tanktól, ahogy tud ülni. Egyedül is fellibbensz vele a villamosra, ha kell.

    VálaszTörlés
  8. Nem tudjátok lent tartani a földszinten? Nem tudom milyen a társasház, de gondolom zárható, ha normálisak a lakók hát csak nem lopják el...
    Én lent tartottam és egy nagy nylonnal fedtem le macskák ellen. Mi első emeleten laktunk lift nélkül. Nálunk csak annyi problémát okozott hogy külön le kellett mennem a babakocsit "előkészíteni" utána vittem le a gyereket majd újra felszaladtam zárni meg a cuccokért, és ez alatt a pár perc alatt ugye többször ájult bele az üvöltésbe, dehát ez csak a mi egyedi problémánk volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem:(. Nincs is olyan hely, ahol félre lehetne tenni és nincs útban, meg amúgy is rendszeresen felújítanak, akkor átjáróház van... nem hagyom lent.

      Törlés
    2. Mi is annak idején első emeleti lift nélküli lakásban laktunk. Először levittem a babakocsit, aztán bele a gyereket, visszafelé meg fordítva, amíg meg nem erősödtem annyira, hogy már egyben is ment simán, mondjuk én ezt előre tudtam, és direkt nagyon könnyű babakocsit vettünk. De ahogy írtam, lehet kendőzni is, akkor nem kell ezt a cipekedős dolgot se csinálni, járművekre is könnyebb felszállni. Nekem nagyon sokat segített amúgy is, mert nekem az összes gyerekem max. 3 hetes koráig viselte el a babakocsit, üvöltöttek benne. Aztán amikor már tudtak ülni akkor újra szerették, de aludni egyik sem aludt benne.

      Törlés
    3. Az enyém meg csak a babakocsiban aludt nappal 1 éves koráig. Hóban, fagyban, esőben, kánikulaban róttam az utcákat napi 3,4 órát. De sok hangoskönyvet meghallgattam közben!

      Törlés
    4. Jelen. És akkoriban sajnáltam magam, ma meg azt mondom micsoda szuper testmozgás volt. OK az a része nem mikor ordított, de az alvás alatti séta.... Hmm. Hiányzik. Ma legfeljebb a szemetesig sétálok el meg vissza.:-))

      Törlés
  9. Ja, amit még kihagytam, hogy azért is jó, mert el lehet menni akár kirándulni is, olyan helyekre is, ahol babakocsival nem lehet közlekedni. KÉsőbb volt mei-tai-om is, de az asszem újszülötteknek nem való, de erre nem esküszöm meg. :) De azt még jobban szerettem, mert nagyon könnyű volt felszerelni magamra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, fogok hordozni is, de attól még babakocsizni is fogunk.

      Törlés
    2. Ok, persze. :) Szerintem hamar megerősödsz ám annyira, hogy el fogod bírni a babakocsit. Néha én is szerettem volna, ha szeretik, de hát az enyémek sajna nem szerették. :)

      Törlés
  10. Eladni es kisebbet venni esetleg? A lepcson lehet ovatosan leptetni is (kicsit csusztatva) a hatso kerekeket, akkor nem kell megemelni a kocsit, es gyerekestol le tudod vinni. Felfele ugyanigy. Kozben meg ugyis jon egy lako, aki segit megemelni, h gyorsabb legyen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem vettük ezt sem, hanem kaptuk, van egy másik is, majd megoldjuk.

      Törlés
  11. és tényleg mindent megérdemelsz!!!!

    VálaszTörlés
  12. A babakocsis részre is akartam reagálni, csak elfelejtettem (helló háromszor két óra alvás): nálunk is majdnem ugyanez van, a lépcsőház keskeny és csigalépcsős, a lakás előtt kint semmi hely, bent lenne, de a koszos kerekek miatt nem szívesen hoznám be a lakásba (de eleve sztem föl se tudnánk hozni), úgyhogy végülis az autóban tartjuk lent a parkolóban; de nekünk se fér bele csak úgy simán: az alja a csomagtartóban, a teteje a hátsó ülésen. Ha nagybevásárlás van, valamelyik részt föl kell hozni a lakásba, hogy a vásárlás beférjen az autóba...

    VálaszTörlés
  13. Milonka, Mivel nem tudok a mai bejegyzésedhez kommentelni, itt írok. Nálam is volt ez a jelenség, hogy nem fogadták el a mellemet az ikreim átmenetileg, amikor ekkorák voltak. Nekem azt mondta egy szoptatási tanácsadó, hogy ez akkor van, amikor meg lenne a menstruáció,ott van a ciklusban az ember lánya, megváltozik ilyenkor az anyatej íze, ezért nem fogadják el. És valóban kb 4 hetente fordult ez elő, ilyenkor a ciklus más időszakában lefejt tejet kaptak pár napig. Azt elfogadták.

    VálaszTörlés