2020. július 31., péntek

move

Néhány napja iszonyúan elkezdett hiányozni a mozgás. Ma volt 4 hetes a kismaci, szóval még van 2 hetem a kímélő üzemmódból, de már jól érzem magam, a súlyom pont annyi, mint a szülés előtt, csak épp tökéletesen eltűntek az izmaim, hiszen kb 8 hónapja voltam utoljáraedzeni, azóta semmit nem mozogtam. Még emlékszem, milyen az, amikor fittnek és izmosnak érzi magát az ember, mennyi energiát és magabiztosságot ad, és nagyon szeretném azt az érzést visszakapni. Nem ugyanoda akarok visszamenni, ahova eddig jártam, hanem egy másik, picit messzebb, de így is közel lévő edzőterembe, oda, ahova Marcpiánördög is jár, és szeretnék egy nagyon jó személyi edzőt találni, aki segít visszatérni a mozgáshoz. És akkor itt jön az, hogy vajon hogyan oldom meg a heti 3 edzést, amiből 2-t szeretnék edzővel, tehát oda időre kellene mennem, a harmadik az könnyebben menni fog, azt majd akkor csinálom, ha Barni otthon van. A másik két alkalommal Barni anyukája fog vigyázni Danira, vagy úgy, hogy addig eldobom hozzájuk, vagy ő ugrik át hozzánk másfél órára. Majd egy hónap múlva elmesélem, hogy megy-e a dolog, vagy belelóg a bilibe a kezem. 

13 megjegyzés:

  1. Hajrá, tökre átérzem, és gratula a szuper súlyodhoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha, köszi, mondjuk mivel semmit nem tettem érte, nem érzem érdemnek.

      Törlés
  2. Ja, és boldog négy hetet a kismacinak 🧸!

    VálaszTörlés
  3. Drukkolok h meg tudd szervezni, sztem tok jo, h mar ilyen elorelatoan foglalkozol ilyesmivel is. Attol, h gyerekunk szuletett, meg van sajat eletunk is, magunkkal is kell torodni. Ha meg tudod oldani, menj.

    VálaszTörlés
  4. Ó, igen, erről beszéltünk a terhességed alatt, és pont akkor jött a karantén.. ☹️

    VálaszTörlés
  5. Ez a projekt érdekel! Remélem sikerülni fog. Eddig is pozitív irányba befolyásoltál gyerekvállalás témában, úgyhogy remélem hogy ezen a téren is bemutatod hogy nem áll meg az élet a gyerek mellett ����

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, másnál se áll meg az élet, ha gyereke születik.
      Van aki a cukormázat szereti leírni, van aki a nehézségeket, hisz attól esetleg megkönnyebbül.
      De olyan nincs hogy valami csak jó vagy csak rossz.
      Minden anya és minden baba más.
      Ha esetleg Ilonka megmássza pár hét múlva a Kékestetőt neked meg hajat mosni sincs időd, azzal se lesz gond.
      Anyának lenni eszméletlenül klassz dolog!

      Törlés
    2. És ne felejtsük el, hogy van, akit az anyaság tökéletesen kielégít, és bár kívülről úgy tűnhet, megállt az élete, belülről pont hogy így érződik teljesnek.

      Törlés
    3. Hű, ezt de jól megfogalmaztad! Én pont így vagyok vele. Csak senki nem érti, illetve inkább csesztetnek miatta.

      Törlés
    4. vagy az is lehet, hogy te majd a nehézségeket is tök könnyedén éled majd meg, ezért mások ezt cukormáznak látják:)

      Törlés
  6. Én is keresek személyi edzőt, ha esetleg tudsz olyan helyet, ahol elfogadható áron dolgoznak, akkor az engem is érdekelne:) egyelőre a Life1 árait nézegettem, de nem lenne rossz, ha lenne ennél kedvezményesebb opció. Hajrá a mozgáshoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán az nr1 fitness a legolcsóbb, amit találtam (oktogon, kálvin, rákóczy tér):

      First session (for new guests) HUF 2,500

      1-session (single session) From HUF 5,500

      4-sessions From HUF 19,000

      8-sessions From HUF 32,500

      A session lasts for 60 minutes including 10 minutes individual warm-up!

      Törlés