2020. augusztus 9., vasárnap

mi casa tu casa

Mostanra jutottunk el oda, hogy kicsit nyugodtabban engedünk másokat a baba közelébe, mert még mindig csak a család, meg mindkettőnk legközelebbi barijai találkoztak vele (az én oldalamról csak Pilla). De a lányok már egy ideje mondogatják, hogy szívesen jönnének, és péntekre meg is beszéltük, hogy munka után felugranak kicsit babázni. Eredetileg azt gondoltam, hogy majd sétálunk egyet együtt, de  ha magamra kötöm, akkor nem látnak belőle semmit, csak a feje búbját, és megnyomorgatni se tudják, ha meg babakocsiba teszem, akkor van, hogy nyűglődik, míg el nem alszik, szóval nem ideális. Itthon meg nyugi van, ha sír, meg tudom etetni stb. Na szóval péntekre megbeszéltük, hogy jönnek, ami aztán bennem péntek délután tudatosult, mert a kisbabás élet egyelőre nekem olyan, hogy az egyik nap ugyanolyan, mint a másik, ki tudja, milyen nap van. Barni, mikor rájött, hogy jönnek hozzám a lányok, gyorsan lebeszélt egy meccsnézést a fiúkkal (közben hallottam, hogy mondja telefonon valamelyik srácnak, hogy nem akarom azon stresszelni magam, hogy összefogdossák, meg rosszul tartják, jobb, ha elmegyek itthonról - persze csak viccelt, félig). Mikor elment, tudatosult bennem, hogy nincsen itthon semmi, amivel meg tudnám kínálni a lányokat, de aztán rájöttem, hogy tudok főzni kukoricát, és az ideális eledel vendégeknek, meg vettem egy kiló szilvát valamelyik nap, arra az esetre, ha valami csoda folytán lenne időm sütit sütni, Dani meg szépen aludt az ágyikójában, úgyhogy megsütöttem EZT, csak szilvából. Kb. 10 perc öszerakni, aztán 1 óra míg megsül, egyszerűbb, mint a gyümölcsös pitém


Egyébként nagyon vágyom rá, hogy főzzek (nem bonyolult dolgokat, csak mondjuk egy finom bolognai spagettit), illetve hogy legyen ilyesmire időm, pedig még mindig egy csomó kaját kapunk, vasárnap anyu csomagolt egy nagy adag töltött paprikát (gyerekkorom óta a kedvenc kajám), Barni szülei, mielőtt lementek volna  a Balatonra, hagytak itt nekünk levest meg milánóit (ez Barni kedvence), azóta meg az öccse és az unokatesója felváltva hoznak nekünk ezt-azt, a héten kacsa volt a menü gyümölcsszósszal, meg tojásos nokedli.

Szóval jöttek a lányok, kiültünk az erkélyre kukoricázni meg sütizni, Olív pedig annyira megdajkálta a bébit, hogy el is aludt a kezében. Nagyon jó volt látni a lányokat, és szerintem mostantól gyakrabban találkozunk.

9 megjegyzés:

  1. Sutottem egy pitet a te recepteddel, de nem tudok képet idetenni, pedig oltári szép lett 😀

    VálaszTörlés
  2. Ha mondjuk csokis pitet akarnék ezzel a tésztával, akkor szerinted mennyi idő alatt sülne meg magában?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. csak a tészta? szerintem 10-15 perc.

      Törlés
    2. én ezt néztem ki, bár még sosem sütöttem meg:https://www.deliciousmagazine.co.uk/recipes/silky-chocolate-and-raspberry-tart/

      Törlés
  3. Igen csak a tészta, mert csinálnék ilyen csokis mascarpones krémet, azt meg ugye nem kell sütni. Nekem az egész oltarira ízlett, a kurva kölyköknek meg nem. Srác se volt oda, viszont a tésztát 3 szor is megdicsérte. Nincs ezeknek ízlésük... 😀
    De tényleg finom a tészta, és a szilva-nektarin is bazi jó hozza, na de ilyen családdal....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 😂

      Szerintem kb 10 percig süsd 160 fokon, utána meg 2 percenként nézegesd, a színe alapján látod, ha kész. Szurkáld meg mindenképp, mielőtt megsütöd.

      Törlés
  4. Ja, és nálunk semmi csoki+ gyümölcs süti nincs, mert srác nem szereti. Fel nem fogom...

    VálaszTörlés