2020. december 14., hétfő

frufru

Nézegettem mostanában régi fotókat, és nagyon tetszik, a régi, frufrus Milonka frizurája. Szerettem akkor is, de valami miatt nagyon ráuntam a frufrura, és jó érzés volt lenöveszteni, megszabadulni tőle, már az is megkönnyebbülés volt, mikor annyira megnőtt, hogy oldalra lehetett fésülni. Erre ma azt álmodtam, hogy frufrum van és relatíve hosszú hajam, és álmomban imádtam ezt. Kicsit foglalkoztat a frufru gondolata megint, de ahhoz előbb kicsit meg kellene növeszteni a hajam - persze ez csak elmélet. Nagyon tetszik még a 'shag' vágás, amit sokat látok mostanában a Pinteresten, de szerintem ez nehezebben kezelhető, mint egy szimpla frufru + hosszabb haj. Ráadásul én nem bírom az összevissza hosszúságot, a tiszta vonalakat kedvelem. 

Olyan jó lenne kicsit könnyedebben játszani a hajammal, hiszen olyan gyorsan nő, bevállalósabbnak lenni, frufrut vágatni, megnöveszteni, aztán megint más stílust választani. Nem nagyon ismerek egyébként olyat, aki gyakran és könnyen változtat, ti igen? 







23 megjegyzés:

  1. Én egy fodrászt nem vagyok képes találni, aki jó hajat vág. Van ötlete, látja a (szar) hajam és a (kerek) fejem és olyat vág ami előnyös. Nem is emlékszem mikor volt igazán jó fodrászom utoljára.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Én ilyenkor mindig elmondom hogy szép archoz kb mindegy. Nem különösebben szép archoz, lapos fejhez... Ahh sosem volt igazán jó frizurám. Legfeljebb órákra. Úgy szeretnék egyszer látni olyan fotót, hogy aszimmetrikus arcú nagy orrú nőknek milyen firzurát érdemes vágatni.

    VálaszTörlés
  4. Nekem sűrű, sötét, göndör hajam van - ezt jól vágni igazából egy-két féleképeppen lehet rövidre, néha álmodozom szupi egyenes frizurákról, azt képzelem, ha olyan hajam lenne, minden évben valami mást találnék ki.

    VálaszTörlés
  5. Egyszer pont ilyen fotókat vittem fodrászhoz, mint az első kép, de sajnos nem igazan sikerült neki, meg lehet,h az én hajamból nem is állna így..
    Nekem van olyan barátnőm,akinek már minden színű,hosszú haja volt, mióta ismerem..De azért látom, h a lenövesztésekkel szenved, van az amikor sehogy se áll:)

    VálaszTörlés
  6. Hahó, én épp a frufrus időszakomat élem, mondjuk kb a legofrizura style-ban, de én szeretem :). Mondjuk februárban még kb 2 centis barna hajam volt, ahhoz képest most már lassan elérem a célt:
    https://hu.pinterest.com/pin/153755774767039186/

    Én találtam egy éve egy remek kis fodrászt, tök jól festi, vágja a hajam, frufruban is menő, ha gondolod szívesen megadom a kontaktot, a Vígszínházhoz közel van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper ez a haj, ez te vagy? 😍
      Fodrász van, elszántság nincsen!

      Törlés
    2. Nem sajna, de a hajam ilyen. Februarban meg kb ketcentis barna hajam volt, mert kitalaltam, hogy geppel meg nem estem neki sajat magam, mi bajom lehet, ugyis megno.

      Szoval, hajra, ez csak haj, ugyis megno 😃😉

      Törlés
  7. ezek nagyon jók így a képen, de nekem már szinte viszketett is a kezem, hogy a modellek szeméből kisöpörjem a hajukat :D kicsit olyan, mint a zsiráf az állatkertből: szép, szép, de otthonra nem kéne. persze van, akinek ez jól áll és tudja hordani, sajnos az nem én vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De pont a frufru a szemed fölött keretet csinál, azt nem kell igazgatni, míg a frufrutlant az ember mindig simogatja el a szemétől/a füle mögé, nem? Nekem a saját hajammal ez a tapim.

      Törlés
    2. Sosem volt frumrum, azért naiv a kérdés, de tényleg nem zavaró, nem piszkálja az ember folyton, hogy ott "útban van"?

      Törlés
    3. Hát de pont nincs útban:) az enyém legalábbis a szemöldökömig szokott érni.

      Törlés
    4. Köszi. Nekem sose volt, azért nem tudtam :-))

      Törlés
  8. nekem majdnemhugom váltogatta szinte 2havonta, mikor tizenéves volt, és fodrász lett a leendő anyósa...
    de hát sokx iszonyat előnytelen fejjel kellett rohangáljon még így is

    VálaszTörlés
  9. Belegondolok, hogy egy ilyen hajat mondjuk 3 naponta meg kell mosni es be kell szárítani meg kivasalni, hogy jól nézzen ki és eret vágok. Erre nulla gyerek mellett is sajnáltam az időt, kettő mellett meg hagyjuk :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az én vékonyszálú hajammal ezt mindig is meg kellett csinálni 3 naponta, bármilyen frizkóm volt, szóval. De legalább cserébe frizura, nem csak egy összefogott, lelapult valami.

      Törlés
    2. Ok, csak nekem hha a fodrász szárítja - süti, akkor másfél óra, ha én mega nemlétező kézügyességem, akkor 2+ :D. Néha bevállalom, de a 2+ óra bármi az már alvásra váltható időmennyiség :).

      Törlés
    3. Hát de én nem is azért írtam, h most mindenki vágassa le ilyenre, hanem h nekem bejön. :D

      Törlés
  10. Ha veletlen lett egy jo fodraszom, aki erezte, mit akarok - tortent vmi, ami miatt kiesett az eletembol.
    Igy vegul megneztem sok-sok youtube videot - fogtam egy ollot (papirvago Maped...) - es megtanultam levagni magamnak azt a kisse tepett long bobot, amit imadok - es ahol minden egyes hullam ott es abban az ivben van elnyisszantva, ahol a legjobb.
    Ehhez olyan szemmel kellett tudni nezni a hajamra, h majd megno, ha elszurom - meg legfeljebb azonnal fodraszhoz rohanok 😁
    Plusz makom, h ez rengeteg es hullamos. Egyszer volt kivasalva - a fodrasz konyorgott, h szeretne ugy latni - en belepusztulnek, ha vacakolnom kene vele...
    Festes detto. Idopontot kerni - ott dekkolni. Fodraszkellekestol ammoniamentes festek - arcmaszk - felkenem - kozben teszek-veszek - lemosom es kesz.
    Az idosporolas es h a magam ura vagyok, hihetetlen felszabadito. (Nyilvan sajna nem minden frizura megvalosithato hazi barkaccsal.)

    VálaszTörlés
  11. Csinik! Nekem göndör hajam van, szóvá egyfajta mindig:-)
    Gyerekeket mellett 5 éve kb dumszliba fogva a fejem tetején, mert egyrészt húzzák, másrészt meleg és zavar a sok hajolas, földön kúszás, játék, öltöztetetés stb közt. Fura, mert azelőtt mindig ki volt engedve, millió fokban is, pedig de meleg! Egyszerűen nincs szép arcom, fejem, nem áll jól összefogva, de hát mostanában muszáj.

    VálaszTörlés
  12. Jaj, de jók ezek a hajak, egy időben próbálkoztam fru-fruval, de elől van forgóm és sehogy sem tetszett magamon. Viszont a hajammal úgy vagyok, hogyha megtetszik valami, nem aggódom túl és igyekszem nem halogatni az új fazont vágatást. Ez csak haj, idővel majd visszanő, a fodrászomnak meg annyira tetszik ez a mentalitásom, hogy néha más vendégeinek is szokta mondogatni. Biztatlak arra, hogy vágj bele! Bátorság, ez nem egy visszafordíthatatlan és megmásíthatatlan változás, írtad is, hogy gyorsan megnő.

    VálaszTörlés
  13. En vagyok az, akinek volt seggig ero, fel oldalt felnyirt, majd bob, aztan 1 cm, aztan megnott. Kozben a szine is valtozott. Volt voros, lila-szoke, lila, rozsaszin, platina, szurke, hamvas szoke, majd rozegold, most a terhesseg miatt ombre 😄. Alig varom, hogy visszamenjek a fodraszhoz, es kitalaljuk a kovetkezot. A fodraszom allati jo, de mar nem vallal masokat, nincs ideje.

    VálaszTörlés
  14. En rettentoen konnyen valtoztatok frizurat, illetve ahogy idosodom vmelyest csokkent ez, de pusztan csak a kenyelmessegem miatt. De magat a valtozast szeretem es mivel nagyon gyorsan no, mindig ezzel nyugtatom magam, vallranditok es csapjunk bele :)

    VálaszTörlés