2021. január 26., kedd

csellengés

Barni anyukája még mindig nem dolgozik a héten, aminek nálam jobban senki nem örül. Így ma a gyerekszemészet után fölvittem Danit, voltak vele sétálni, aludt, meg jól tartották, ma már több, mint 3 órát ott volt, és egy pillanatot sem sírt, jól érzi magát náluk. Annyira örülök ennek. Én közben fodrásznál voltam, még mindig küzdök a hajammal, de nem vágattam frufrut, ellenben nagyon rövid hajat igen, meg kicsit puhítottuk, hátha úgy jobban lesz játéka. Meg őrült mód nőnek a babahajak, nagyon vicces, ahogy meredeznek minden irányba. Kicsit csatangoltam utána az Andrássyn, sütött a nap ezerrel, de süvített a szél, és nagyon hideg volt, rajtam meg nem volt sál. Egy ideje nem szeretem a sálakat, valahogy túl melegem van bennük mindig, pedig régen gyűjtöttem a sálakat, sehova nem mentem nélkülük, most is olyan szép darabjaim lapulnak a fiókban. Kicsit csorgattam a nyálam az Írók Könyvesboltjában, de nem vettem végül semmit, nehéz nem vennem Moleskine-t, de most max a baba oltásait írhatnám bele, meg szemeztem a Knausgard sorozattal, de egy vagyon, majd lehet, hogy kölcsönkérem valakitől. 

Viszont a kedvenc kenyerem a Három Tarka Macska fügés-barackos kenyere, csodálatosan finom. Van egy barátunk, aki vendéglátózik, és most nincs munkája, így otthon kenyeret süt, pástétomokat csinál, sütőtök csatnit meg mindenféle krémeket szexi kis üvegcsékben, halálosan finom minden. Na és ez a gyümölcsös kenyér a kacsamájpástétommal ATYAÚRISTEN. 

2 megjegyzés: