2022. június 7., kedd

balatoni nyár

Ah, és életemben először SUP-oztam, hát az mennyire jó cucc! Én eddig úgy gondoltam róla, hogy ez a gazdagok gumimatraca, mert ott, a balcsis strandon, ahova mi járunk, minden menőnek van, de igazából kb kizárólag arra használják, hogy kiviszik a vízre, ráfekszenek és napoznak rajta. De most egy barátunk lehozta a kisfiait, én kifeküdtem rá, a két kisrác meg mókázott és ugrabugrált rajta, egyszer engem is beborítottak (szerintem nem teljesen) véletlenül, majd ártatlan fejjel kérdezték, hogy te is beugrottál? El is vittük Barnival egy nagyobb körre megnézni a víz felől a vízparti villákat, nagyon szeretek evezni/kormányozni, és iszonyúan élveztem. Barni mondogatja, hogy vegyünk egyet, jó lesz nekünk ott, de majd még gondolkodunk ezen, mert nézegettem és fogalmam sincs, mi alapján válasszunk - ha van köztetek, aki ért hozzá, szívesen veszem a tanácsokat. 

Ami a mozgást illeti, továbbra is meglepően lelkes vagyok, le is vittem az edzős cuccom magammal (az első este szarrá ázott a teraszon), és két este is elmentem futni 4-4 kilométert. Kicsit csodálkoztam, hogy mennyire jólesett, pedig elképesztően meleg volt, majd lehet, hogy itthon is kombinálom az edzőteremmel. Konyhai mérleget nem vittem, és csak az első két nap kalóriabázisoztam, de azért igyekeztem (a lehetőségekhez képest) ésszel enni meg hatalmas adag zöldséget enni a folyamatos husik mellé. 

Voltunk bringázni is hármasban, Daninak nagyon bejön a bicózás (itthon napi szinten így jövünk-megyünk mindenhova, még Apu is így viszi, az ő biciklijén is van gyerekülés, szintén elöl), meg hogy elöl ülhet és mindent tökéletesen lát, sőt dirigálhat is (Apa, menjünk bele a pocsolyába! Még egyszer!). Aligán nagy csalódásunkra le volt zárva a strand, akkor még nem tudtuk, hogy miért, de mikor már otthonról láttuk, hogy a víz fölött órákig körözött a helikopter, rájöttünk, hogy a két eltűnt, azóta már megtalált fiút keresték a vízben. Sokat gondolok azóta a családjukra. 



6 megjegyzés:

  1. Kedves Milonka, hátha segít: https://up2sup.hu/ jól össze van szedve minden infó. Sok sikert!

    VálaszTörlés
  2. Nekunk egy Decathlonos van, kb az alapjan vettem, hogy ez egy felfujhatos fajta - kb azt sem tudom, hogy lehet, hogy mindegyik az? - es egy hatizsakba ossze lehet hajtani. Igy nem kell hozza tetotarto, es relative kis helyen elfer. Vettunk hozza egy pumpat ami szivargyujtorol megy, igy barhol fel lehet fujni nehany perc alatt. Sztem is szuper rajta evezni is, de az is jo, hogy siman ucsorognek rajta a gyerekek, jovan stabilabb, mint egy matrac. Nem vagyok egy nagy hozzaerto, de igy szubjektiv modon nagyon szeretjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aha, köszi! hát az ilyen millióba kerülő szuper versenysupok nem felfújhatósak, amúgy a legtöbb az. pont ma bementünk egy decathlonba, és így ránézésre szimpi volt az egyik tök alap, de hogy ahhoz, ha jól láttuk, nem volt a hátizsákban sem evező, sem pumpa, és ez 110 volt, ha megveszed hozzá ezeket, akkor annyiért már kapsz egy Quicksilvert ami jól is néz ki, és van hozzá minden a csomagban. nektek csak a sup volt a zsákban?

      Törlés
    2. Most gyorsan megneztem a Decathlont, nekunk masmilyen van, talan egy regebbi tipus. Sztem az evezot és a pumpat is kulon vettem, de kb az egész pakk volt 100k. 3 eve... Mondjuk hha a QS ilyen kondiciokkal van csomagban, akkor nem kerdes, hogy melyik... sztem :).

      Törlés
  3. Ahh, micsoda képek! Nincs is szebb a Balcsinal! Múlt héten jöttünk haza Olaszországból és most hétvégén megyünk a Balatonra, egy esküvőre. Rájöttem: a Balatonnál soha semmilyen nem várok jobban. 💙

    VálaszTörlés