2023. január 7., szombat

thingz Milonka likes

Idén minden pénzünket a lakásfelújításra raktuk félre, igyekeztünk nem költeni semmi feleslegesre. De mégis volt néhány olyan dolog, amit nagyon megszerettem, vagy egyszerűen továbbra is hozzátett a mindennapjaimhoz. 



  • MAC Groundwork Paint Pot - Ez egy világosbarna, krémes szemfesték, akár ujjal is fel lehet tenni. Az esküvőmre sminkelt vele a sminkes lány, és nemrég jöttem rá, mi ez - az a szemfesték, az a szín, ami alig tűnik fel, csak egyszerűen jobban nézel ki tőle, világos hajhoz nagyon jól működik. Szinte naponta használom, ez az én kis trükköm, nagyon szeretem. A por állagú szemfestéket nagyon tartóssá teszi. 


  • The Body Shop - Spiced Orange - Annyira drága lett a Body Shop, hogy magamnak már nem szoktam venni, ezt azt hiszem, névnapomra kaptam. Annyira imádom az illatát, hogy végül megvettem a parfümjét is, és már hónapok óta ez az illatom, mint valami forró, mexikói nyaralás, olyan nekem. Limitált illat, most épp le van árazva. 

  • Ykra övtáska - egy sárgát kaptam nyár elején - annyira praktikus és csinos, nagyon megszerettem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése