2024. április 9., kedd

good day, sunshine

Tegnap este megfogadtam, hogy abban a pillanatban, ahogy Dani elalszik, azonnal fejest ugrom az ágyunkba, felcsapom a szemmaszkom és már alszom is. Ma már 8-kor elaludt, de persze mindenfélét csinálnom kellett még utána, például elpakolni magunk után lent, mert imádok rendre és tisztaságra lemenni reggel. Meg olyan napunk volt, aminek muszáj emléket állítanom: én úgy érzem, hogy ma érkeztünk meg az itteni életünkbe. 

Az adta meg a nap alap hangulatát, hogy reggel bicóval mentünk oviba, ahogy szoktunk. Olyan szép idő van már reggelente, meg vittünk egy nagy csokor tulipánt az egyik óvónéninek (24 éves, csak mondom), mert ma minősítették, és tudtuk, hogy ma különleges nap lesz bent. Dani sírt egy kicsit, mikor elváltunk, de tudom, hogy amint eljövök, már minden rendben van. Ma nem aludtak ebéd után, hanem fagyizni mentek, így volt előre megbeszélve. Aztán mikor mentem érte, mesélték, hogy elesett, eléggé lehorzsolta a könyökét, két nagy véres horzsolás van rajta, és nagyon sírt, hogy de ugye elmúlik? ugye elmúlik? Mire kérdezték, hogy de miért, még sosem vérzett semmid? Mire mondta, hogy nem. És tényleg nem. Dani totál biztonsági játékos, egyszerűen nem csinál olyat, amitől komolyabban megsérülhetne. Szóval túl vagyunk az első harci sérülésen, nagyon büszke vagyok rá. De a legdurvább az volt, hogy megérkeztem, kint voltak az udvaron, odaszaladt, elmesélte, hogy mi volt, elbüszkélkedett a könyökével, majd visszarobogott játszani. Eddig mindig az volt, hogy amikor megérkeztem, már indult is hazafelé, most meg játszott tovább. Úgyhogy én dumcsiztam még az óvónővel meg az anyukákkal, és 5-kor az óvónő lökdösött ki minket az ajtón, hogy menjünk már innen. Most először láttam, hogy vannak igazi barijai (egy kislány, Lulu a legnagyobb pajtija), felhőtlenül játszik velük és szuperjól érzi magát, és végre nem egyedül játszik vagy az óvónők szoknyáján ül, velük társalogva. Tudom, van akinek ez alap, Dani viszont most érkezett meg, és velem madarat lehetne fogatni ezért.

Imádok itt lakni. Annyira picike ez a gyönyörű falu és iszonyúan kedvesek az emberek. Csupa virág és bimbó minden, isteni illat van és 25 fok, nem csoda, hogy jókedvűbbek vagyunk mindannyian. Ma, ahogy sétáltunk a cuki felé, hogy vegyünk egy fagyit, tényleg, mindenki ránk mosolygott vagy köszönt, még a kertjeikben tevékenykedő emberek is. Tegnap voltunk könyvtárban is, annyira szeretem, hogy minden van, és minden elérhető max 15 perc sétával. Aztán hazaértünk, Dani lecserélte a futóbicót rendes bringára, amit az unokatesóktól örökölt, és most először lelkesen pedálozott az utcánkba fel és le, én meg persze a nyomában, miközben tartottam a bicóra rögzített seprűnyelet, mert egyedül még nem megy neki, de szerintem pár nap, és tud bicajozni. 

Annyira jó nap volt. 







2 megjegyzés:

  1. Ohh de jo olvasni, hogy jol vagytok :)
    Engedj meg kerlek egy tanacsot, a pokerek es 'seprunyel' total zsakutca sok gyereknel, mert nincs meg a futobicon szerzett onallo egyensuly.
    Az en receptem: vegy egy egyszeru bringat, magadnak egy futocipot.
    A gyerek egyenulyat pedig a vallanal segitsd.
    Az utca vegere elengedheted :)
    (Mindket gyerekunk 3 evesen igy tanult meg a futoringa utan par perxc alatt)
    Esetleg egy kapucnis pulcsi meg jo lehet, mert konnyebb elkapni vagy a hamis illuziot megadni, hogy te meg fogod.
    Kerlek probald ki :)

    VálaszTörlés