2013. november 22., péntek

De jó

Ma volt a szalagavató a suliban, így csak 5 órát kellett megtartanunk, aztán jöhettünk haza, legalábbis én. És jó, tényleg kemény ez a munka, de én nagyon értékelem hogy délután 2-3-kor (ma meg fél1-kor) már indulhatok haza. A nyelviskolában mindig ott voltam este 8-ig. És ne felejtsük el, hogy bicajjal 5 percre lakom a sulitól. És akkor most indulhat a jól megérdemelt hétvége!


Üröm az örömben, hogy a nyelviskolás éveket nem fogadják el tanítási tapasztalatnak (wtf?), így adminisztrációs szempontból úgy kezelnek, mintha teljesen kezdő tanár lennék, és ez sajnos a fizetésemen is meglátszik, majdnem a legalsó kategóriába kerültem, csak az egyetemi diplomám dobott rajta egy kicsit. De úgy vagyok vele, hogy mindegy, ez van, majd kiegészítem a magándiákokból. 

4 megjegyzés:

  1. Öröm olvasni, a pozitív hozzáállást hiányolom néhány tanár ismerősömből. :
    Minden tanárnak ilyennek kellene lennie. Sok sikert kívánok és gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert a továbbiakban is, bár ahogy látom, megalapoztad a jó hírneved és a tiszteleted! Tök jó! Szép hétvégét, lazíts egy nagyot! :)

    VálaszTörlés