2014. március 9., vasárnap

Tehát

Jó volt a hétvége nagyon. Hosszan: mindenféle aktív programot találtam ki, találkoztam a barátaimmal, minimális mennyiségű alkoholt fogyasztottam, táncoltam, nevettem, sokat voltam levegőn, lepirult az arcom a napsütésben,  mozogtam, főztem gyümölcslevest és sütöttem csirkecombokat mindenféle zöldségekkel amiktől a család teljesen elalélt, sokat sétáltam a blökivel, lesimogattam a macskáról a bundát, de a legeslegjobb a mai bringatúrám volt, amit egyedül kiviteleztem, teljesen kihajtottam magam, és nagyon-nagyon-nagyon élveztem. Röviden: teljesen feltöltöttem az elemeket.

Ugyanitt: fogalmam sincs, hogy mikor és hogyan lesz nekem valaha pasim, gyerekem, családom. Nincs kedvem érte tenni, és nem is nagyon tudom, hogyan kellene. Vajon 10 év múlva is egyedül fogom csodálni a naplementét Nagymarosnál? 

ez is jobban tetszett ffh-ben, de zsofff kedvéért visszafogtam magam

3 megjegyzés:

  1. awww:) a kérdésedre meg a válasz: nem.

    VálaszTörlés
  2. Ilonka, mivel fotózol? teljesen olyan mint valami tükörreflexes, nagyon jó némelyik, pont a múltkor állapítottam meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem az, de egy nagyon speckó kis új generációs cucc, pici ház cserélhető objektívvel, és a gondolatom is kitalálja, pont nekem való: sony alpha nex 5. Dícsérik, hogy van olyan ügyes mint némelyik tükörreflexes gép.
      http://pixinfo.com/cikkek/sony_alpha_nex-5

      Törlés