2014. május 3., szombat

Oh la la, c'est la vie

Visszanéztem a bejegyzéseimet kicsit, és az utóbbi időben a legtöbb arról szól, hogy tegnap, meg ma mit csináltam, jobbára felkeltem, dolgoztam, kutyáztam, sétáltam, pihiztem, kedves naplóm. Ez van, nem történik semmi különös, szépen csendben folydogálnak a napok, se pasi ügyek, se nagyutazás, se világkörüli turné. Kicsit szomorkodom persze, minden nap eszembe jut a csalódottságom, meg hogy milyen igazságtalan az élet, mennyire máshogy kellett volna hogy alakuljon (vagy nem), és persze rágódom a jövőm miatt, de nagyrészt, azt hiszem, mondhatom, hogy jól vagyok kivéve, hogy szar a hajam, és meg tudnám ölni a fodrászomat

Nekem sokat segít, hogy igyekszem észrevenni a kicsi, nekem örömet okozó dolgokat, és sosem titkoltam, hogy dolgozom is rajta, hogy sok ilyen történet legyen körülöttem, vagy történjen velem. Mivel szeretem is lefotózni ezeket a pillanatokat, úgy döntöttem, hetente egyszer meg is mutatom nektek őket. Ne számítsatok nagy dolgokra, jobbára reggelikre, kutyaorrokra, macskabajuszokra, színes csecsebecsékre meg dunaparti naplementékre, mert ezek alkotják a kis világomat jelenleg. És még akkor is büszkén vállalom őket, ha esetleg van, aki arra következtet belőlük, mint ahogy megesett már, hogy felszínes vagyok. Csak nyugodtan. 





5 megjegyzés:

  1. annyira imádom a kis tárgyiadat, színesek, egyediek, cukik. és omg az a bicikli! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! a bringa persze nem az enyém, az ott ücsörgő lányoké. :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Marcipán, az egy MAC színezett ajakápoló. http://www.maccosmetics-me.com/?q=en/website_admin/node/560&menu=1418&CATEGORY_ID=CAT163/CAT164/PROD642

      Törlés
  3. én szeretem a képeidet nézegetni, szóval támogatom az ötletet :)

    VálaszTörlés