2014. június 27., péntek

Az élet szép, és a világ sem beteg

Újra itt a nyár, úgy tűnik. Ha megszereztem a postáról a papírokat, akkor úgy fogom megjutalmazni magam, hogy fogom a fürdőruhám, a strandtörölközőm, a fülhallgatóm, a könyvem, és levonulok a partra. A napsütés, meg a vízpart nekem mindig segít. És megyek majd a hétvégén futni, fogok itthon edzeni, főzök majd valami nagyon finomat, meg van itt egy picike, nagyon tuti étterem (ugye, Anais), ami bekerült Magyarország TOP50 megfizethető étterme közé, és a Quimby mellé adtak olyan kupont, amivel az egyik fogás ingyenes, szóval oda is el kell menni. És vasárnap lesz wamp, és megyek, gyertek el ti is. Ezek ilyen molnárilonka-stílusú terápiák. Ha már pasizni nem tudok, mert az okos, szimpi pasi, akivel leveleztem, szőrén-szálán eltűnt, amint írtam róla nektek, szerintem olvassa a blogom.

Ez meg itt a kedvenc instagram fotóm evör:


4 megjegyzés:

  1. de imádom ezeket a képeidet :)

    VálaszTörlés
  2. ÚÚú mintha a macskás terápiáról írtál volna, ez az élvezd az életet!

    VálaszTörlés
  3. Jajj ez a kép nagyon nyáááár!
    és igen, nagyon tuti kis étterem, én is ajánlom! :)


    VálaszTörlés