2014. augusztus 27., szerda

Win-win

Ma reggel, ahogy szelte át a Margit hidat a villamos, amin ültem, és gyönyörködtem a kilátásban, azon is gondolkodtam, hogy tudjátok, írtam régebben, hogy kicsit lassú az élet a kisvárosban, ahol lakom, és hogy talán hosszútávon be kellene költöznöm Budapestre, mert ugye kultúra, barátok, pörgés stb. De persze tudjátok, mennyire szeretem a Dunakanyart is, és ott a blöki, meg a család. Ő meg, mikor először jött fotózni Vácra, azt kérte, hogy néha hívjuk el Duna-partozni meg bringázni, mert teljesen elvarázsolja a város, a folyó hangulata, meg a cukker váci arcok. Szóval én kaptam Budapestet, ő meg Dunakanyart. Ma már, így két napnyi reggeli utazgatás után már nem is nehézségnek, hanem előnynek látom ezt a helyzetet.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem olvasni a soraidat, még sok-sok ilyen nyugodt és boldog posztot! :)

    VálaszTörlés
  2. Boldogabb leszel, mint valaha is voltál...érzem én :) (de valószínű már most is boldogabb vagy)

    VálaszTörlés
  3. még mindig csak annyit tudok mondani, h ahhhh <3

    VálaszTörlés
  4. Igen, emlékszem, hogy írtál erről a Bp.re költözős tervedről...
    Titkon reménykedtem is benne, hogy ilyen boldogságos formában fog valóra válni ez az álmod! :)

    VálaszTörlés