2014. november 10., hétfő

Névnap (?)

Itt a suliban az a szokás, hogy ha valakinek névnapja (ki tart 2014-ben névnapot?), vagy szülinapja van, akkor sütit, pogácsát hoz. Kb 50-en vagyunk kollégák, szóval aránylag sok kell, hogy mindenki megkóstolhassa, esetleg kettőt is vehessen. Általában hoznak sósat is, édeset is, üdítőt mellé, mint az oviban anno. Én tavaly a névnapom után kezdtem épp tanítani, a szülinapom meg a két ünnep közt van, szóval kimaradtam a sorból.

De a héten névnapom lesz, illene hoznom, sütnöm ezt-azt... Ami finom, sok, egyszerű, nem tart egy napig, míg megsütöm. Kicsire vágható, vagy eleve kicsi, malackodás és szalvéta nélkül ehető, tudok hozni 50 embernyit. Sós, édes.

Arra gondoltam, hogy esetleg túrós pogácsa. Sütinek meg csokidarabos-banános keksz.
Esetleg más ötlet?


11 megjegyzés:

  1. pici kókuszgolyók? hamar megvan, sütni nem kell és mindenki szereti :)

    VálaszTörlés
  2. Én édesnek sütnék almás pitét, azt mindenki szereti! :)

    VálaszTörlés
  3. Jelentem, én tartok névnapot, és a család, barátok tekintetében is ünnepeljük. :-) Túrós pogi helyett esetleg sajtos rúd? Szerintem még kevesebb vele a macera, és általában mindenki szereti.

    VálaszTörlés
  4. Süthetnél 50 darab macaront. Nyilván 50 félét. Azzal csak 48 órád menne el, legalább.

    Viccet félre. Szerintem is a kókuszgolyó a legjobb. De lehet, hogy unalmas? Nem, szerintem nem.

    Ja, névnap, én sem ünneplem és engem sem ünnepelnek. :/

    VálaszTörlés
  5. Albert kekszes sütit próbáltad? Nem kell sütni, nincs vele sok macera, csak pihentetni kell egy éjszakát. Sósban a pogit-rudat semmi nem veri, az a legjobb szerintem.
    Névnapomat én nem ünneplek, mert minek, a 'bevettebb' névnapok alkalmával fel szoktam köszönteni (=mondom nekik, hogy boldog névnapot) az olyan nevű ismerősöket.

    VálaszTörlés
  6. Jaj, névnapőrületet SOHA NEM ÉRTETTEM! :)

    (sütiötletem a fentieken kívül nincs, bocsi..)

    VálaszTörlés
  7. muffin + köményes/sajtos stangli, de almás pitét ennék 8-)

    VálaszTörlés
  8. Hát köszi, még gondolkodom. Nem vagyok túl lelkes, sajna.:(

    VálaszTörlés
  9. Én nem tartok névnapot (túl közel van a születésnapomhoz, értelme sincs).
    Ötletek: Sportszelet (vagy rumos szelet, ki minek mondja, meg lehet bolondítani kandírozott naranccsal, vagy pörkölt fisz-fasszal, és nem kell golyókat formálni) http://www.nosalty.hu/kereses/recept/sportszelet
    Meg a joghurtos ropi (azaz majdnem sajtosrúd). http://www.nosalty.hu/kereses/recept/joghurtos%20ropi

    VálaszTörlés
  10. ez tök finom és egyszerű, ennek a mennyiségnek kb. a kétszerese, (ha biztosra akarsz menni, háromszorosa) elég 50 főre, ha kisebb kekszeket csinálsz, olyan kb. 4cm átmérőjűeket. (citromléből sztem több kell a búzadarához)
    http://www.nosalty.hu/recept/citromos-vorosafonyas-keksz

    VálaszTörlés
  11. " Általában hoznak sósat is, édeset is, üdítőt mellé, mint az oviban anno. " :D:D zseniális és nagyon igaz...és nem azért mert grincskedem, dehát fura szokás ez. Neked van szüli vagy névnapot és még stresszelhetsz is mikor jut időd mindent megsütni a népnek...

    VálaszTörlés