2015. május 10., vasárnap

Good morning, morning!

Nagyon szeretem a vasárnap reggeleket. Egyedül teljesen más a hangulatuk, hosszan reggelizni, pizsamában ülni a rizstejes kávém felett, a rádióban gasztro műsort, vagy zenét hallgatni, nevetgélni az udvaron anyuékkal, nem agyalni semmin. Régebben ilyenkor elmentem bevásárolni a következő hétre, kösz, buzi kormány, hogy már nem tudok, mindig blogoltam is kicsit, és mellékeltem a poszthoz zenét, de hát pasi mellett ezt nem tudtam, mert menni kellett csavarogni, főzni, meg hát blogot se nagyon írtam, ha együtt voltunk. De újra itt vannak a napsütéses, saját-idős, befelé figyelős nyári reggelik, és akkor tessék, itt van hozzá zene is. 

Jorge Ben, a brazil szamba - bossa nova (ezeket rengetem hallgatom) zenész nagy kedvencem, csupa vidámság és energia, vele szoktam például futni, de ha legközelebb házibulit rendezek, akkor ilyen zenékre fogunk táncolni hajnalig. Hallgassátok ti is, és ne csak ezt, hanem mindent tőle. 

2 megjegyzés:

  1. régi nagy kedvencem nekem is, ez a kedvencem :https://www.youtube.com/watch?v=qoX9aQjt8c4

    VálaszTörlés
  2. A zeneajánlóid mindig jól jönnek nálam! Ez is tetszik!

    (Vasárnapi zárva tartást én is úgy gondolom, mint te és sokan mások.)

    VálaszTörlés