2015. augusztus 24., hétfő

Elkezdődött

Ma reggel 6-kor csörgött az óra, de fél 7 volt, mire ki bírtam kászálódni az ágyból. Hihetetlen, hogy mennyire szeptemberi, iskolakezdő hangulatom volt egyből, de valahogy izgalmasabb, mint mikor az ember diák. Zuhanyoztam, hajat mostam, elvittem a kutyát kicsit sétálni, majd kitalpaltam a kertbe friss paradicsomért a gombás-újhagymás rántottám mellé, miközben csupa harmat lett a tornacipőm a fűben. Valahogy még az illat is szeptemberi. Aztán még kifacsartam egy piros grapefruit levét, ittam egy gyors kávét, autóba ültem, mert hoznom kellett egy csomó mindent, majd épphogy beestem az értekezletre. Durva lesz ez a tanév.

2 megjegyzés:

  1. No, nekem az eleje meg a vége volt ugyanilyen :) 6-kor csörgött az óra, de fél7 lett belőle. Aztán se harmat, se rántotta, csak valahogy villámgyorsan telt az idő és épphogy beestem az értekezletre :)

    Boldog új évet, Kollegina :) jó lesz az, csak ez az eleje furi :)

    VálaszTörlés
  2. Várom a következő epizódot! Remélem, jó osztályt fogsz ki!

    VálaszTörlés