2015. augusztus 31., hétfő

Helyzetjelentés

Talán illene ide egy összefoglaló így a nyár utolsó napjára. Szerintem szép dolog az időjárástól, hogy ilyen kicsattanó kánikula van még augusztus utolsó napján is, de szerintem elegáns lenne, ha holnap reggel már 20 fokra és hulló falevelekre ébrednénk. Az én fejemben már egy-két hete ősz van, sóvárogva nézegetem a szép, új, sárga kabátom, és tök fura, hogy ahogy Martine megjósolta, tényleg még mindig a kánikularuháimat hordom, de most már nem esik olyan jól, mint júliusban. Így csak abban tudok reménykedni, hogy nem lesz túl sok órám a felsőbb emeleteken, mert ott 35 fokban órákat tartani konkrétan halál. 


  • Örülök: A hétvége annyira tökéletes volt, most madarat lehetne fogatni velem. Veszekedtünk egy sort a Corvintető előtt állva, a bicajunkat támasztva, mert kiakadtam kicsit valami miatt (és be kell vallanom, hogy én voltam hülye), és még a veszekedés is jó volt. Most ez biztosan fura, de olyan megnyugtató látni, hogy ő mennyire konstruktívan áll mindenhez, és hogy mennyire jól megtaláljuk a hangot. 

  • Aggódom: Nem tudom elmondani, mennyire izgulok, hogy milyen órarendet kapok. Tavaly iszonyú jó volt, csütörtökön és pénteken fél1-kor hazajöhettem, viszont volt olyan kolléganőm, akinek minden nap 8 órája volt. Na majd holnap kiderül (aztán még majd ezerszer változik). Úgy örülnék, ha legalább olyan félig-meddig oké lenne. 

  • Alig várom: A holnapi edzést is, meg hogy este randink lesz itt nálam, szerdán meg Budapesten. Olyan izgalmas most minden. 

  • Izgatott vagyok: Annyi minden programtervem van szeptemberben, másokkal is, vele is, és jó érzésem van az ősszel kapcsolatban. Az előző pasim is Budapesten lakott, és vele egyetlen egyszer voltunk színházban, akkor is azért, mert én szereztem a szülinapjára jegyeket. Ő semmilyen kulturális programot nem szervezett, csak a szája volt nagy, hogy majd megyünk mindenfelé, még egy pohár bort sem lehetett beülni vele valahova, mert hát otthon felpattintani egy palackot olcsóbb/kényelmesebb. Most nagyon úgy tűnik, hogy ez más lesz. 

  • Meglepődtem: 4 kilóval vagyok több, mint a nyár elején. Ööö:). 

  • Függök: Az utóbbi időben mandulatejet veszek a reggeli kávémhoz. Viszont a legutóbbi vásárlásnál észrevettem, hogy az Alpro kijött egy mogyorótejjel (katt), és próbaképp vettem egy dobozzal. ÚRISTEN de finom. Laktózérzékenyek, a kedvemért kóstoljátok meg.

  • Bárcsak: Most mondhatnám, hogy jó lenne, ha még folytatódna a nyári szünet, de igazából várom a sulit is. Izgalmas lesz. Holnap kell 4 osztályfőnöki órát tartanom az osztályomnak, akik reggel tudják meg, hogy mi újság. Ójaj:).

  • Hangulat: :) + 



15 megjegyzés:

  1. szintem aki laktózérzékeny, az már túl van a mogyitejen is:P de lehet csak én kóstoltam végig a magtej repertoárt, nekem is legjobban a mogyorótej ízlett, olyan, mintha mogyeszos kapucsínót inna az ember, és a (rossmannos) zabtej, mert az nem "lisztes" és fura ízű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én jópár éve küzdök a dologgal, és egy csomó mindent kipróbáltam, a mogyorótej most jött szembe először. A zabtej borzalom szerintem:).

      Törlés
    2. Na tessék, Martine sem ismeri. :P

      Törlés
    3. de nem is vagyok laktózérzékeny :) (ittam már mogyorótejet, de nem ezt a fajtát)

      Törlés
    4. Nem mindegyik gyártó csinálja ugyanúgy a magtejeit, pl. az alprosok szerintem "lisztesek" és túlédesítettek, a mogyorótejük még határeset, de ha más termékükből csinálok kakaót, akkor pl sosem teszek bele plusz édesítést. A bejáratott tejeim: főzéshez, sütikhez Cocomas kókusztej, kakaóhoz, kv-hoz, kásákhoz rossmannos zabtej(jó áron van, és nincs benne plusz cukor, nem műanyag ízű).

      Törlés
  2. én a mandulát és a rizst is szeretem (a zabot meg nagyon) - de nem minden fajta finom. a mogyorósat ki fogom próbálni, de még sokkal inkább a saját készítésű magtejek módszertanában elmélyedek és csak készítem, készítem...


    remélem, az osztályod nagyon boldog lesz, hogy épp téged kaptak és boldogságukban szelídek és együttműködőek lesznek az év nagy részében!

    VálaszTörlés
  3. Én meg csak a mogyitejet nem szeretem, a kedvenc a kókusz-mandula. És képzeljétek, amióta ezeket iszom laktózérzékeny lettem... duuurva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oppsz :( - a kókusz-mandula is jó lehet keverve!

      Törlés
    2. nekem az pl savanyú. :) de azért kóstold meg!

      Törlés
  4. Amúgy a régi blogomon volt egy bejegyzés kifejezetten a műtejekről, mert hogy nem találtam olyat, ami ízlett (mondjuk akkor nem itthon laktam), és az ahhoz a poszthoz érkezett kommentek száma minden rekordot megdöntött. :) De tényleg, rengetegen szóltak hozzá, a műtejekről (én hívom így ezeket a tejeket) mindenkinek van véleménye.

    VálaszTörlés
  5. Az Alpro mogyoróteje tényleg isteni, én is múlt héten vettem először. Van nekik még kókuszos rizstejük, na az is baromi finom. És végre egyikben sincs hozzáadott cukor. Én nem vagyok laktózérzékeny, de rájöttem, hogy finomabb ezekkel a kávé, mint tehéntejjel (már csak azt kéne valahogy megoldaniuk, hogy habosítani is lehessen ezeket, bár az ízük kárpótol az állagért)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. helyesbítek: a mogyorósban van hozzáadott cukor, a kókuszosban nincs. és a joghurtjaik is nagyon finomak, főleg a citromos és az epres-rhebarbarás

      Törlés
  6. A gabonatejek (pl zab, rizs) gyors szénhidrátok, melyek reggel fogyasztva hizlalóak, a magtejek (mandula és mogyi - ha nincs bennük plusz cukor), viszont nem, ahogy a kókusz sem :)

    VálaszTörlés
  7. Kölcsönloptam tőled a szép piros szívecskédet :) Hogy csinálsz ilyet amúgy? (megragadtam a lényeget a posztból)

    VálaszTörlés
  8. én nem tudtam, hogy növényi tejben tudnak újat mutatni addig, amíg meg nem láttam itt egy boltban a kesudió tejet!

    VálaszTörlés